امیر نصیرزاده:

همسران رزمندگان، اسطوره‌های صبر و بردباری هستند

فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار با خانواده خلبانان زرتشتی این نیرو، همسران رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس، به ویژه همسران و فرزندان خلبانان را مصداق بارز فداکاری و اسطوره های صبر دانست.
کد خبر: ۳۵۰۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰ - 14June 2019

همسران رزمندگان، اسطوره‌های صبر و بردباری هستندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‎پرس، امیر سرتیپ «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش، صبح امروز با خانواده خلبان مرحوم «کیقباد اردشیری چم» از خلبان زرتشتی این نیرو دیدار کرد.

وی در این دیدار ضمن عرض تسلیت و دلجویی از خانواده این خلبان مرحوم، از فداکاری های خلبان اردشیری چم تجلیل کرد.

امیر نصیرزاده، همسران رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به ویژه همسران و فرزندان خلبانان را مصداق و نمونه بارز فداکاری و اسطوره‎های صبر و بردباری عنوان کرد و از همسر این پیشکسوت نیروی هوایی به دلیل سال ها تحمل مشکلات و سختی های بیمارداری و پرستاری از همسر خود قدردانی کرد.

امیر سرتیپ نصیرزاده ضمن بر شمردن خدمات ارزشمند خلبان اردشیری چم، از جمله حضور در عملیات کمان ۹۹، تربیت خلبانان جوان و شرکت در پروازهای تست هواپیماهای تعمیرشده ( fcf )، اظهار داشت: این عزیز سفر کرده دین خود را به بهترین شکل ممکن به میهن عزیزمان ادا کرده است.

خلبان کیقباد ارشیری چم از خلبانان زرتشتی نیروی هوایی ارتش بود که حضور فعال در دفاع از آسمان ایران اسلامی در سال های دفاع مقدس ایفا کرد و پس از آن نیز با تربیت خلبانان جوان نقش موثری در پیشرفت و آمادگی نیروی هوایی داشت.

این پیشکسوت نیروی هوایی، پس از سال‎ها تحمل رنج بیماری سرطان هفته گذشته دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها