مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران خبر داد؛

میزبانی مازندران از پنج شهید گمنام دفاع مقدس

سردار «عبدالله ملکی» از میزبانی مردم استان از پنج شهید گمنام خبر داد و گفت: این شهدا در چهار نقطه تشییع و تدفین خواهند شد.
کد خبر: ۳۵۰۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹ - 15June 2019

میزبانی مازندران از پنج شهید گمنام دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم شهدای گمنام با اشاره به میزبانی مردم مازندران از هفت شهید گمنام در سال گذشته، اظهار داشت: حضور شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بود که شاهد برگزاری برنامه‌هایی در نقاط مختلف استان بودیم.

وی از میزبانی مردم استان از پنج شهید گمنام در روزهای آینده خبر داد و گفت: این شهدا که به تازگی مورد تفحص قرار گرفتند، از محور کندوان وارد استان شده و در شهرهای غرب استان مورد استقبال قرار خواهند گرفت.

ملکی با بیان اینکه شهدای گمنام در چهار نقطه خاکسپاری خواهند شد، افزود: 2 شهید گمنام در پارک شهر سلمانشهر، یک شهید جنب منابع طبیعی شهر پول، یک شهید در محوطه مسجد جامع کجور و یک شهید گمنام نیز در پادگان مرزن آباد خاکسپاری می‌شوند.

وی زمان تشییع شهدا را روز شنبه هشتم تیر همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) اعلام کرد و افزود: در ستاد استانی این مراسم که روز دوشنبه 27 خرداد در سپاه نوشهر برگزار می‎‌شود تصمیمات در خصوص جزییات زمان و مکان استقبال، وداع و تشییع شهدای گمنام اتخاذ شده و به اطلاع مردم شهیدپرور خواهد رسید.

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران تعداد شهدای گمنام استان را 319 شهید گمنام و 88 یادمان برشمرد.

حجت الاسلام «محمد قاسمی» امام جمعه موقت ساری نیز با بیان اینکه حضور شهدای گمنام موجب افتخار و بالندگی مردم علوی تبار است، گفت: حضور شهدا در شرایطی که شاهد هجمه‌ و سونامی فرهنگی در کشور هستیم، نیاز مبرم بوده و برکتی در هر مجموعه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار