مجتهدزاده:

فرهنگ دفاع مقدس حافظ کشور در دوران های مختلف است

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع‌مقدس گفت: فرهنگ دفاع مقدس حافظ کشور در دوران های مختلف است.
کد خبر: ۳۵۰۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵ - 11June 2019

فرهنگ دفاع مقدس حافظ کشور در دوران های مختلف استبه گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، مریم مجتهد زاده روز سه شنبه در جلسه شورای راهبردی زنان و دفاع مقدس استان اردبیل افزود: نسل جوان کنونی باید با فرهنگ دفاع مقدس آشنا شوند و نقش بانوان در بازشناسی و معرفی این فرهنگ بیشتر است.

وی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس همه مردم بدون توجه به جناح و حزب های مختلف در جبهه های حق علیه باطل شرکت کرده و به دفاع از ناموس و دین پرداختند.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز باید با الگو برداری از آموزه های دفاع مقدس در  جبهه های جنگ اقتصادی حاضر شویم.

مجتهد زاده تصریح کرد: نقش زنان در دوران دفاع  مقدس در خط مقدم جبهه ها بود و مردان به تبع پشتیبانی آنان در جبهه ها حاضر می شدند.

وی گفت: در حال حاضر هم که در جنگ اقتصادی قرار گرفته ایم ، بانوان ما می توانند با پیاده کردن اقتصاد مقاومتی در زندگی، کشور را از تهاجم دشمن در امان نگه دارند.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع‌مقدس افزود: زنان در هر حوزه ای که فعالیت دارند می توانند با مدیریت مناسب و کاهش هزینه ها ، سبک زندگی اسلامی را در کشور ترویج دهند.

وی به اجرای طرح های مختلف در راستای معرفی فرهنگ دفاع مقدس گفت: بانوان می توانند در خصوص تدوین کتاب هایی با محتوای خاطرات دفاع مقدس این فرهنگ را در بین نسل جوان گسترش دهند.

مجتهد زاده ادامه داد : طرح ثبت و ضبط خاطرات شهدا، گسترش سواد رسانه ای در بین جوانان با هدف کاهش اثرات تبلیغات دشمنان از دیگر برنامه هایی است که بانوان می توانند در این خصوص مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار