دیدار رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی گنبد کاووس با مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی واحد گنبد کاووس استان گلستان با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۳۵۰۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸ - 15June 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، حجت‌‌‌‌الاسلام «جلال عراقی» رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی واحد گنبد‌ کاووس استان گلستان با سردار «علی ملک شاهکوهی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی گنبد کاووس با مدیرکل حفظ آثار گلستان

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام «جلال عراقی» مطالبی را پیرامون اهداف تاسیس دانشگاه مذاهب اسلامی بیان کرد و اظهار داشت: ترویج تفکر جمهوری اسلامی بر مبنای وحدت مذاهب اسلامی به زبان علمی، تالیف و تقریب بین پیروان مذاهب اسلامی، پرورش علما و پژوهشگران ورزیده در علوم و معارف اسلامی، ارتقای سطح علمی و فرهنگی جوانان شمال کشور از مهمترین اهداف این دانشگاه است.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی گنبد کاووس آمادگی خود را در زمینه های علمی دفاع مقدس به ویژه برگزاری دو واحد درسی آشنایی با دفاع مقدس در ین دانشگاه اعلام داشت.

در ادامه سردار ملک گفت: با توجه به وجود مذاهب مختلف در استان گلستان، وجود دانشگاه مذاهب اسلامی در این استان ضروری است و تدریس درس آشنایی با دفاع مقدس در این دانشگاه، برگزاری جلسات روایتگری دفاع مقدس و آموزش حین خدمت برای کارکنان دانشگاه از اقدامات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس در این دانشگاه خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها