امام جمعه خمین:

آثار مکتوب در کنگره شهدای استان مرکزی از اولویت برخوردار است

امام جمعه خمین گفت: اولویت کار کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و 6 هزار و 200 شهید استان مرکزی آثار نوشتاری و مستند است.
کد خبر: ۳۵۰۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸ - 15June 2019

اولویت کار کنگره شهدای استان آثار نوشتاری مستند استحجت الاسلام «حسینی پور» امام جمعه خمین در حاشیه دیدار با فرمانده سپاه روح الله و مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در استان مرکزی اظهار داشت: اولویت کار کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و 6 هزار و 200 شهید استان مرکزی آثار  نوشتاری و مستند است.

وی با اشاره به اهمیت تولید آثار مکتوب ادامه داد: آنچه می‌ماند مکتوبات است و با توجه به سرعت بالای اتفاقات در دنیای امروز باید تولید نوشته‌های فشرده، تاثیرگذار و مفید در دستور کار قرار گیرد؛ همانطور که معجزه پیامبر اسلام نیز معجزه نوشتاری است.

حسینی پور گفت: استان مرکزی 6 هزار و 200 شهید در انقلاب و دفاع مقدس تقدیم کرده که از این شهدای گرانقدر باید حدالمقدور آثاری در خصوص سبک زندگی آن‌ها با محوریت الگوسازی تولید شود تا جوانان ما در مقابل سبک زندگی غربی بیمه شوند.

وی با اشاره به این که برخی از مکتوبات تاثیرگذار باید وارد متون درسی مدارس و دانشگاه‌ها شود، افزود: شهر خمین به عنوان پایگاه و خواستگاه انقلاب اسلامی و زادگاه امام خمینی (ره)، هزار شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار