حزب‌الله:

آمریکا همه امکاناتش را برای نابودی مقاومت بسیج کرده است

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله، آمریکا را دشمن «واقعی و خبیث» امت خواند و گفت: این کشور تمام توانایی و امکانات خود را با هدف خاموش کردن صدای مقاومت به کار گرفته، ولی بی‌فایده است.
کد خبر: ۳۵۰۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲ - 15June 2019

حزب‌الله: آمریکا همه امکاناتش را برای نابودی مقاومت، بسیج کرده، اما بی‌فایده استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «سیدهاشم صفی‌الدین» رئیس شورای اجرایی حزب‌الله اعلام کرد: مقابله با آمریکا و متحدان آن در سطح منطقه آسان نیست و آمریکا تمام امکانات، توانایی‌ها و مزدوران خود را به کار گرفته تا صدای مقاومت در لبنان را ساکت کند و این میزان همراهی جمهوری اسلامی ایران با قضایای بر حق در جهان و در رأس آن‌ها مسأله فلسطین را متوقف کند.

بر اساس گزارش وبگاه «العهد»، صفی‌الدین در مراسمی در «بیت جبیل» در جنوب لبنان تأکید کرد: باید در مقابل اقدامات آمریکا، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور این کشور، آل‌سعود و تمام ابزار‌های آن‌ها ایستاد.

وی ادامه داد: امروز در برابر چالش‌های بزرگی در لبنان و تمام منطقه قرار داریم و می‌دانیم کسی که این تعرض‌ها را علیه منطقه فرماندهی می‌کند ایالات متحده آمریکاست؛ ملت‌های مقاومت، معامله قرن را به سیلی قرن تبدیل خواهند کرد.

صفی‌الدین گفت: حزب الله به آمریکا و اسرائیل و سعودی تعرض نکرده، بلکه به ما تعرض کردند، زیرا ما از ملتمان و قضایای بر حق امت دفاع می‌کنیم. آمریکا دشمن حقیقی و خبیث ماست که می‌خواهد قدس و فلسطینی را به یهودیان تحویل دهد، فلسطینی‌ها (آوارگان) را (در کشور‌های میزبان) اسکان دهد، (آوارگان) سوری را در لبنان اسکان دهد و این منطقه را ویران کند.

در همین راستا، نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله در سالروز آزادسازی جنوب لبنان، مقاومت را تنها گزینه برای مقابله با آمریکا و رژیم صهیونیستی خواند و تأکید کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری به مقاومت نیاز است.

«علی دعموش» نایب‌رئیس شورای اجرایی حزب‌الله هم ضمن اعلام اینکه آمریکا و تل‌آویو به همراه برخی کشور‌های منطقه برای اعمال فشار حداکثری بر ایران و محور مقاومت بسیج شده‌اند، تصریح کرد: تا زمانی که مقاومت نفس می‌کشد این فشار‌ها هم بی‌فایده خواهد بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار