وصیتنامه شهید «اسدالله دهقانی»؛

دشمنان ترس از جهانی شدن اسلام دارند

در وصیتنامه شهید «اسدالله دهقانی» آمده است: توطئه، پشت سر توطئه، برای نابودی انقلاب اسلامی که دشمنان ترس از جهانی شدن آن را دارند.
کد خبر: ۳۵۰۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۱ - 15June 2019

دشمنان ترس از جهانی شدن اسلام دارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، شهید «اسدالله دهقانی» خرداد ۱۳۴۷، در روستای قناتغستان از توابع شهرستان کرمان به دنیا آمد.

وی تا چهارم متوسطه درس خواند و به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. سرانجام در پنجم اردیبهشت ۱۳۶۶، در بانه توسط نیرو‌های عراقی بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

فرازی از وصیتنامه شهید «اسدالله دهقانی» را در ادامه مرور می‌کنیم:

ما در این دنیا در نزد خداوند متعال و در برابر خون پاک شهدا مسئولیم و در آن دنیا نیز گرفتار آتش دوزخ هستیم و می‌خواهم در چارچوب تنگ زمانه این حیات پست را بدرم و هجرت کنم. آری تصمیم گرفته‌ام.

در اولین نگاه به سرزمین اسلامی‌ام می‌بینم در سر راه ما سد‌ها که همچون حیوانات انسان نمایی جلو حرکت و تکامل انسانی را گرفته‌اند و در کنار و گوشه جامعه‌اند به فتنه‌گری و آشوب پرداخته‌اند.

می‌بینم که چگونه ابرقدرت‌های شرق و غرب و مزدوران وابسته به آنان بخاطر به خطر افتادن منافعشان کمر به نابودی اسلام بسته‌اند و تصمیم بر نابودی انقلاب اسلامی دارند و بار دیگر می‌خواهند خون صد‌ها هزار شهید و معلول را به تباهی بکشند.

توطئه، پشت سر توطئه، برای نابودی انقلاب اسلامی که ترس از جهانی شدن آن را دارند و همانطور که در حدیث آمده است (ما دشمنان شما را ازنادان‌ترین افراد قرار داده‌ایم و تمامی توطئه‌های آنانرا نقش بر آب می‌کنیم.)

این وظیفه همه مسلمانان است که برخیزند و وجود این استعمارگران را که هدفشان به مسلخ کشیدن کلیه مستضعفان جهان است از سطح کره زمین پاک سازنند. من یک سرباز اسلام و فرزند امام خمینی هستم و تصمیم گرفته‌ام که به سهم خود حرکت کنم و برای آزادی همکیشانم بکوشم و آنان را از دست این جهانخواران غرب و شرق و مزدوران وابسته به آنان نجات دهم.

بلی! اینان خوب می‌دانند که اگر اسلام پا بگیرد دیگر جایی برای ماندن آنان نیست و حکومت‌های آنان که به گفته امام مانند طبل‌های توخالی می‌باشد. مانند حکومت‌های فرعون و نمرود، بزودی واژگون خواهند شد.

اینجاست که می‌کوشند اسلام را نابود کنند و یا اینکه چهره واقعی اسلام را نگذارنند ملت‌ها بشناسند و وقتی می‌بینند که تمامی توطئه‌های آنان نقش برآب می‌شود، می‌کوشند با اسلام به جنگ اسلام بروند و یا به قول معلم شهید دکتر «علی شریعتی» با مذهب علیه مذهب و مانند ابوجهل‌ها و ابوسفیان‌ها و عمر و عاص‌ها با مذهب، مذهب را نابود سازند.

این درد است برای مسلمانان جهان که نشسته‌اند و آمریکا از یک طرف کمر به قلع و قمع کردن اسلام بسته (است) و شوروی از طرف دیگر، دولت‌های مرتجع منطقه با بر سر نیزه کردن قرآن‌ها از طرف دیگر. اینجاست که اگر انسان بمیرد حق دارد. بلی اینان می‌خواهند اسلام را نابود سازند و به سلطه گری خود ادامه دهند. اینجاست که ناگهان ناراحت می‌شوم و به خود می‌آیم.

در آخر شما را به صبر و تقوا سفارش می‌کنم و می‌خواهم برای من طوری عزاداری کنید که خدای نکرده ضجه و گریه شما باعث خوشحالی دشمنان دین مبین اسلام نگردد و همچنین در آخر موفقیت پاسداران و سربازان اسلام را خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار