فراهانی تاکید کرد؛

لزوم ارائه به موقع گزارش تخصیص اعتبار از سوی شهرداری‌ها به شورای شهر

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در جریان جلسه علنی شورای شهر تهران نسبت به لزوم ارائه به موقع گزارش تخصیص اعتبار و اولویت‌بندی مصارف به صورت ماهانه از سوی شهرداری تهران واکنش نشان داد.
کد خبر: ۳۵۰۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲ - 16June 2019

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، مجید فراهانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در صدوچهل‌وهشتمین جلسه شورا با اشاره به اینکه اینکه شهرداری باید گزارش تخصیص اعتبار را به موقع ارائه دهد، اظهار داشت: بودجه به عنوان سند مدیریت مالی و عملکردی یکساله مدیریت شهری مهم‌ترین ابزار برای تعیین جهت‌گیری‌ها، خدمات، اقدامات و فعالیت‌های شهرداری است.

فرهانی افزود: سازمان‌ها، شرکت‌ها و موسسات وابسته به شهرداری باید گزارش جامع، واقعی، دقیق، انعطاف‌پذیر و «متعادل» تنظیم و پس از تصویب شورای اسلامی شهر با رعایت الزامات قانونی و با توجه به میزان تحقق درآمد‌ها اجراء کند.

فراهانی تاکید کرد: بر همین اساس نظارت بر اجرای بودجه و ارائه گزارشات دقیق، شفاف و به موقع از اجرای بودجه و نظارت شورای اسلامی شهر بر اجرای بودجه می‌تواند در واقعی کردن ردیف‌ها و جداول بودجه و ملموس ساختن دستاورد‌های بودجه‌ریزی برای شهروندان موثر باشد.

عضو شورای شهر تهران افزود: در سال ۹۸ هنوز گزارشی درباره برگزاری، تخصیص اعتبار و اولویت بندی مصارف از سوی شهرداری به شورا ارسال نشده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار