سردار سپهر:

بسیج در سیل اخیر کار 3 ساله را 35 روزه انجام داد/ بسیج 2 هزار گردان امداد و نجات دارد

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیج دو هزار گردان امداد و نجات دارد، گفت: بسیج در سیل اخیر کار سه سال را در 35 روز انجام داد که شاید اگر قرار بود با بودجه دولتی این کار را انجام دهیم چندین سال طول می‌کشید.
کد خبر: ۳۵۰۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲ - 16June 2019

بسیج در سیل اخیر کار 3 ساله را 35 روزه انجام داد/ بسیج 2 هرار گردان امداد و نجات داردبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «محمدحسین سپهر» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (یکشنبه 26 خرداد) در آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج جامعه پزشکی کشور، اظهار داشت: بسیج جامعه پزشکی یکی از بهترین تشکل‌های تخصصی بسیج در سطح کشور است و طی این مدت توانسته در خدمت رسانی به مردم نمره قبولی دریافت کند؛ لذا درخواست ما از مسئول جدید سازمان بسیج پزشکی استفاده بیشتر از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل جامعه پزشکی کشور است.

وی افزود: جهان‌بینی، رهبری و مردم عناصر اعتلای هر جامعه‌ای و در مقابل سقوط جوامع مختلف محسوب می‌شود؛ بر این اساس در کشور ما مهم‌ترین عامل پیشبرد کشور وجود رهبری مقتدر و هوشمند است به نحوی که به اعتراف همگان چنین رهبری را به عنوان هوشمند‌ترین رهبر جهان می‌دانند، چون انقلاب اسلامی را به نحوی رهبری و هدایت می‌کنند که توانسته جامعه را در وضعیت فعلی به بهترین شکل ممکن پیش ببرند.

سردار سپهر نقش مردم را در پیشرفت کشور‌ها بسیار مهم دانست و گفت: هیچ حاکمیتی بدون حضور مردم دوام نخواهد داشت و اگر مردم آن جامعه دارای نگاهی اعتقادی و معنوی باشند قطعا موثرتر خواهند بود.

وی در ادامه تصریح کرد: بسیج بزرگترین سازمان مردم نهادی است که با حضور ده‌ها ملیون انسان معتقد به آرمان‌های نظام و اسلام در حال نقش آفرینی در کشور است؛ بر این اساس از بخش بهداشت و درمان می‌خواهیم که از ظرفیت بسیج استفاده بیشتری داشته باشد، زیرا حوزه بهداشت و درمان مهم‌ترین مسئله حاکمیت‌های جهان و حکمرانان برای اثر بخشی در جوامع است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: بسیج جامعه پزشکی در حمایت از وزارت بهداشت مسئولیت دارد و باید کار‌های بزرگ و به ظاهر نشدنی را برعهده بگیرد و چالش‌های حوزه بهداشت و درمان کشور را حل کند.

وی همچنین با اشاره به اقدامات بسیج در سیل اخیر بیان داشت: در سیل اخیر بسیج کار سه سال را در 35 روز انجام داد که شاید اگر قرار بود با بودجه دولتی این کار را انجام دهیم چندین سال طول می‌کشید.

سردار سپهر فقدان سازمان ملی امداد و نجات را مهم‌ترین مسئله کشور برای رویارویی با بلایا دانست و گفت: اگر در سیل اخیر نیرو‌های مردمی و مسلح وارد نمی‌شدند شاید با بحران روبرو می‌شدیم و این در حالی است که بسیج بیش از دو هزار گردان امداد و نجات دارد و می‌تواند ظرفیت ویژه‌ای را برای حل مشکلات کشور و ملت برعهده بگیرد.

وی با اشاره به گستردگی بسیج در کل کشور خاطر نشان کرد: بسیج در 152 هزار نقطه کشور ساختار و سازمان دارد پس بیاییم برای حل مشکلات کشور از این ظرفیت‌های عظیم مردمی استفاده کنیم.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار