مدیر هنری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اصفهان:

جشنواره «فانوس» معرف توانمندی بالای هنر دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است

«جواد ایزددوست» گفت: شناسایی هنرمندان، معرفی هنرمندان جدید و از طرفی آشنایی آنها با ظرفیت های دفاع مقدس در خلق آثار فاخر و تاثیر گذار، از جمله دستاوردهای برگزاری جشنواره «فانوس» است.
کد خبر: ۳۵۰۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹ - 16June 2019

جشنواره «فانوس» معرف توانمندی بالای هنر دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است     ////عکس نمایه سایز شود////  حل شد«جواد ایزددوست» مدیر هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اصفهان، در خصوص دبیرخانه سومین جشنواره هنری فانوس در این استان اظهار داشت: بعد از انتشار و اعلام فراخوان از سوی دبیرخانه ملی، هنرمندان اصفهانی در زیر شاخه های هنر‌های نمایشی، فیلم، موسیقی و سرود و هنر‌های تجسمی تا پایان اردیبهشت امسال 114 اثر به دبیرخانه استانی این جشنواره ارسال کردند.

این مسئول عنوان کرد: این آثار بعد از ثبت در سامانه جشنواره، توسط دبیرخانه استان به دبیرخانه ملی ارسال شد تا برای انتخاب بهترین‌ها داوری شوند.

ایزددوست با اشاره به این موضوع که با توجه به حجم بالای آثار ارسال شده و از طرفی اعمال سلیقه داوران در بررسی آثار گفت: امکان پیش‌بینی نتایج وجود ندارد، اما به طور کلی آثار هنرمندان اصفهانی هم از لحاظ کیفی و هم کمی پیشرفت چشمگیری داشته و این خود از نتایج برگزاری جشنواره فانوس است.

وی با بیان این نکته که هنر بهترین زبان برای بیان حماسه و به خصوص هشت سال دفاع مقدس است، شرح داد: شناسایی هنرمندان، معرفی هنرمندان جدید و از طرفی آشنایی آنها با ظرفیت‌های دفاع مقدس در خلق آثار فاخر و تاثیرگذار، از جمله دستاوردهای برگزاری جشنواره «فانوس» است.

مدیر هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اصفهان در پایان ضمن تقدیر از تداوم در برگزاری این جشنواره، بیان داشت: استان اصفهان در اولین جشنواره ملی فانوس که در تیرماه 1396 در ساری برگزار شده بود، توانست با دریافت 5 رتبه در بخش‌های موسیقی و سرود، فیلم‌نامه، نمایش و نقاشی رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار