هاشمی در جمع خبرنگاران:

تصویب فوریت تعدیل تعرفه‌های شهرسازی در صحن شورا/ رسیدن مترو به نمایشگاه سئول مصوبه دارد

رئیس شورای شهر تهران گفت: رسیدن مترو به نمایشگاه بین‌المللی سئول پیش از این مصوب شده بود.
کد خبر: ۳۵۰۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸ - 16June 2019

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه جلسه صدوچهل‌وهشتیمن این شورا در جمع خبرنگاران در خصوص جزئیات این جلسه اظهار داشت: در جلسه امروز چند تذکر از سوی اعضا شورا مطرح شد و اعضا نیز به یک فوریت تعدیل تعرفه‌های شهرسازی که 15 بهمن به تصویب رسیده بود، رأی دادند.

وی ادامه داد: در تبصره سه این مصوبه ما درخواست کرده بودیم تعدیل نرخ‌ها با توجه به دفترچه معاملاتی مصوب دولت تعدیل و نرخ‌های نهایی تا پایان خرداد به شورا ارائه شود که به نظر می‌رسد تا اواخر خرداد این موضوع تعیین تکلیف شود.

هاشمی افزود: برای آنکه مردم بلاتکلیف نمانند در جلسه سه‌شنبه 28 خرداد پیشنهاد شهرداری در این خصوص مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس شورای شهر در خصوص تکلیف کسانی که پیش از این عوارض خود را پرداخت کرده‌اند، گفت: این موضوع در آیین نامه پیش بینی خواهد شد.

هاشمی ادامه داد: آیین نامه اجرایی شورایاری‌ها نیز در این جلسه مطرح شد که پیشنهادات زیادی از سوی اعضا مطرح شده است. امیدواریم در بخش دوم صحن شورا این موضوع تعیین تکلیف شود.

وی در پاسخ به پرسش دیگری در خصوص اینکه احتمال دارد نمایشگاه بین المللی سئول دارای مترو شود، گفت: در زمان مدیریت من در مترو این موضوع مصوب شده بود که انشعابی از خط هفت مترو از میدان کاج به برج‌های آتی ساز، نمایشگاه بین المللی و ابتدای ولنجک کشیده شود.

رئیس شورای شهر تهران گفت: رسیدن مترو به نمایشگاه بین المللی سئول پیش از این مصوب شده بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها