معاون سازمان پدافند غیرعامل:

باید به رسانه، فضای سایبر و مجازی بیشتر توجه کرد

سردار «غلامعلی حیدری» گفت: باید به رسانه، فضای سایبر و مجازی بیشتر توجه کرد چون تهدیدات آینده کشور بیشتر در این حوزه است.
کد خبر: ۳۵۰۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴ - 16June 2019

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، «غلامعلی حیدری» معاون پدافند غیرعامل امروز در دیدار با «عبدالمحمد» زاهدی استاندار قزوین اظهار داشت: بسیاری از زیرساخت‌ها طی ۵۰ سال گذشته در کشور ایجاد شده‌اند که در آنها موضوع پدافند غیرعامل رعایت نشده است.

وی افزود: هم اینک موضوع پدافند غیرعامل در زیرساخت‌های در دست مطالعه و اجرا مورد توجه قرار گرفته و دستگاه‌های اجرایی و متولی نسبت به رعایت آنها ملزم و متعهد هستند.

این مسئول اضافه کرد: کشور ایران همواره با تهدیدات طبیعی، سخت و نیمه سخت مواجه بوده است ولی علی‌رغم این تهدیدات خیلی دیر برای راه‌اندازی سازمان پدافند غیرعامل در کشور اقدام شد.

معاون پدافند غیرعامل افزود: با وجود نوپا بودن سازمان پدافند غیرعامل در کشور اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفته و دستگاه‌ها نیز توجه ویژه‌ای به این حوزه دارند.

این مسئول اضافه کرد: امروزه حوزه تهدیدات پدافند غیرعامل از فیزیکی به غیرفیزیکی تغییر یافته و شبکه‌های اجتماعی و فضای سایبر به یک تهدید برای جامعه تبدیل شده‌اند و باید روش‌های صحیح استفاده از آنها بررسی شود.

حیدری عنوان کرد: باید به رسانه، فضای سایبر و مجازی بیشتر توجه کرد چون تهدیدات آینده کشور بیشتر در این حوزه است و باید با انسجام فکری راهکارهای مقابله با تهدیدات دشمنان را در این حوزه مورد بررسی قرار داد.

وی متذکر شد: در استان قزوین از نظر پدافند غیرعامل آموزش‌های خوبی به مجریان و متولیان داده شده و نگرانی خاصی در این حوزه وجود ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار