مجتهدزاده:

بانوان نقش مهمی در فرآیند تحقق تمدن نوین اسلامی دارند/ دشمنان درصدد فروپاشی خانواده هستند

رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع‌ مقدس گفت: زن محور اصلی خانواده است؛ در صورتی که خانواده از آفات حفظ شود، می‌توان یک جامعه نوین را تشکیل داد. جهاد زنان امروز حفظ خانواده، فرزندآوری و فرزندپروری است.
کد خبر: ۳۵۰۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳ - 16June 2019

بانوان نقش مهمی در فرآیند تحقق تمدن نوین اسلامی دارند/ دشمنان درصدد فروپاشی خانواده هستندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «مریم مجتهدزاده» رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس، امروز (یک‌شنبه) در کارگاه «خورشید خانه‌ات باش» مختص خانواده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و کارکنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که با هدف ترویج و انتقال مفاهیم سبک زندگی جهادگرانه براساس سیره عملی زندگی شهدا، در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: با اشاره به تمدن نوین اسلامی، اظهار داشت: بانوان نقش مهمی در فرآیند تحقق تمدن نوین اسلامی ایفا می‌کنند.

وی با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) برای تحقق تمدن نوین اسلامی، پنج مرحله را اعلام فرمودند، افزود: وظیفه ما اجرای این مراحل و رسیدن به تمدنی نوین اسلامی است.

مجتهدزاده خاطرنشان کرد: «خانواده» محور اصلی جامعه است و فرزند از دل خانواده رشد می‌کند؛ لذا اگر خانواده مستحکم نباشد، چطور می‌شود فرزندی تربیت کرد که جامعه اسلامی را تشکیل داد.

رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس عنوان کرد: دشمنان درصدد فروپاشی خانواده هستند و در این راستا توطئه‌هایی نیز انجام داده‌اند.

وی زن را محور اصلی خانواده دانست و تأکید کرد: در صورتی که خانواده از آفات حفظ شود، می‌توانند یک جامعه نوین را تشکیل داد؛ لذا جهاد زنان امروز، حفظ خانواده، فرزندآوری و فرزندپروری است.

مجتهدزاده با اشاره به اهداف برگزاری کارگاه «خورشید خانه‌ات باش»، تصریح کرد: در راستای تقویت مهارت‌های زندگی و نحوه برخورد زوجین با الهام و الگوبرداری از مضامین و فرامین فرهنگ ناب جهاد و ایثار، تصمیم گرفتیم تا این کارگاه را برگزار کنیم.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار