نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

نیروی انتظامی از ارکان اصلی جامعه است

آیت‌الله «مصطفی علما» گفت: نیروی انتظامی از ارکان اصلی جامعه است که بسیاری از امورات کشور زیر سایه این نهاد قابل ادامه است و به همین دلیل مردم نیز احترام فراوانی برای نیروی انتظامی قائل هستند.
کد خبر: ۳۵۰۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵ - 16June 2019

نیروی انتظامی از ارکان اصلی جامعه استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز در دیدار با سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی از ارکان اصلی جامعه است که بسیاری از امورات کشور زیر سایه این نهاد قابل ادامه است و به همین دلیل مردم نیز احترام فراوانی برای نیروی انتظامی قائل هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: فعالیت‌های نیروی انتظامی بسیار مشکل و حساس است اما همه باید به فرمایش امام خمینی (ره) به فکر انجام وظیفه باشند و قطعاً چنین روحیه ای خود به خود همه چیز را درست خواهد کرد.

سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی هم در این نشست گفت: نیروی انتظامی از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز روز به روز بر میزان حرفه ای گری فعالیت‌هایش و همچنین روحیه انقلابی خود افزوده است و این روند ادامه دارد.

وی اضافه کرد: در چند سال اخیر با وجود همه مشکلات پیش آمده همچون کمبود شدید اعتبارات نیروی انتظامی نه تنها روکدی در فعالیت‌های خود نداشته بلکه امروز نیروی انتظامی پویا‌تر و مقتدرتر از گذشته است و این به دلیل وجود روحیه انقلابی‌گری در این نهاد است.

اشتری بیان داشت: برنامه‌های مدونی در نیروی انتظامی برای تقویت تخصص و تدین افراد اجرا شده و در حال اجراست که بتواند میزان آسیب‌های کارکنان را در مواجه با مشکلات مختلف بالا ببرد که بحمدالله امروز نیروی انتظامی دارای نیروهای متخصص و مومن انقلابی فراوانی است که روز به روز نیز افزوده می‌شود.

وی عنوان کرد: مردم و مقام معظم رهبری از فعالیت های این نهاد خصوصاً در زلزله کرمانشاه و سیل اخیر اظهار رضایت کرده‌اند که عمده انرژی و ظرفیت برای فعالیت کارکنان نیروی انتظامی نیز از همین رضایت مردم و مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار