القدومی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

هشدار حماس به کشور‌های شرکت‌کننده در اجلاس منامه/ مقاومت از پرتاب سنگ به ساخت موشک رسیده است

نماینده جنبش حماس گفت: صهیونیست‌ها اذعان می‌کنند که گروه‌های مقاومت اسلامی پیشرفت چشم‌گیری کرده و از پرتاب سنگ به ساخت موشک‌هایی با برد بالا رسیده‌‌اند.
کد خبر: ۳۵۰۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲ - 17June 2019

«خالد القدومی» نماینده جنبش حماس در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، در مورد اقدامات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس علیه ملت فلسطین اظهار داشت: امروز مقاومت اسلامی در فلسطین تا حدودی توانسته است مواضع و پایگاه‌های رژیم اشغالگر قدس را به خطر بیاندازد.  

وی افزود: امروز مقاومت اسلامی در زمینه‌های نظامی، موشکی، سایبری، ساخت پهپاد و... قوی‌تر از هر زمان دیگری شده است.

القدومی بیان کرد: مقاومت اسلامی از پرتاب سنگ به ساخت موشک‌هایی با برد بالا رسیده‌است که به اعتراف صهیونیست‌ها مقاومت پیشرفت چشمگیری داشته است و خود دشمن نیز این موضوع را می‌داند که نباید دست از پا خطا کند.

نماینده جنبش حماس در ایران در مورد راهبرد مقاومت اسلامی گفت: راهبرد ما ابتدا اعتقاد به خدا و سپس آزادی فلسطین است و چیزی جز این موضوع را دنبال نمی‌کنیم. مقاومت امروز از بعد جنگی به بعد دیپلماسی روی آورده است و در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کند. ما باید مانند سایر ملت جهان در آرامش و امنیت زندگی کنیم.

نماینده جنبش حماس در مورد اجلاس بحرین گفت: اجلاس بحرین را قاطعانه رد می‌کنیم و خروجی این اجلاس را قبول نخواهیم کرد.

وی گفت: مقاومت اسلامی این اجلاس را تحریم می‌کند؛ زیرا  حقوق ملت فلسطین در این اجلاس به هیچ عنوان در نظر گرفته نمی‌شود و باید به کشور‌های شرکت کننده در این اجلاس بگویم که «وقت خود را هدر ندهید».

انتهای پیام/ 251

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار