بیگدلی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

مرگ سالانه 60 هزار نفر به دلیل استعمال دخانیات/ به جای خرید تجهیزات کاغذ سیگار وارد می‎کنیم

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه سالانه نزدیک به 60 هزار نفر بر اثر استعمال دخانیات جان خود را از دست می‌دهند، گفت: امروز به جا‌ی خرید تجهیزات و دارو، کاغذ سیگار وارد کشور می‌کنیم.
کد خبر: ۳۵۰۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۰ - 18June 2019

سالیانه 50 تا 60 هزار نفر به دلیل استعمال دخانیات جان خود را از دست می‌دهند/ به جای خرید تجهیزات کاغذ سیگار وارد می‎کنیم«احمد بیگدلی» عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، در خصوص واردات کاغذ سیگار با ارز نیمایی اظهار داشت: یکی از مشکلات ما همین چندنرخی بودن ارز است و این موضوع باعث ایجاد فساد می‌شود.

وی درباره انتقاد معاون وزیر بهداشت از اختصاص ارز نیمایی برای وارد کردن کاغذ سیگار گفت: از محل واردات، فروش و تولید سیگار به وزارتخانه‌های ورزش و بهداشت مبلغی اختصاص داده می‎شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه سالانه بین 50 هزار تا 60 هزار نفر بر اثر استعمال دخانیات جان خود را از دست می‌دهند، افزود: من هم این انتقاد را قبول دارم که امروز به جا‌ی خرید تجهیزات و دارو کاغذ سیگار وارد کشور می‌کنیم.

بیگدلی خاطرنشان کرد: متأسفانه مصرف سیگار در کشور ما نسبت به کشور‌هایی که مرکز تولید و صادرات سیگار هستند، بیشتر است که این موضوع باعث عوارض متعددی ‎شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها