ستاد بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در یزد تشکیل شد

ستاد بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی با حضور رستگاری فرماندار یزد و مسئولین دستگاه‌های اجرایی استان تشکیل جلسه داد.
کد خبر: ۳۵۰۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱ - 17June 2019
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، ستاد بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی با حضور رستگاری فرماندار یزد و مسئولین دستگاه‌های اجرایی استان به منظور هماهنگی برنامه‌های این مناسبت در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تشکیل جلسه داد.
 
در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین «محمد فخر الدینی» رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد با اشاره به تعداد زیاد شهدای ترور ایران اظهار داشت: خیلی از شخصیت‌های کشور ما ترور شدند و در این زمینه تعداد قابل توجهی شهید را تقدیم نظام اسلامی کرده‌ایم.
 
وی افزود: دشمن برای از بین بردن چهره‌های شاخص و انقلابی اول آنان را ترور شخصیتی می‌کرد و سپس آن عزیزان را به شهادت می‌رساند.
 
حجت الاسلام فخر الدینی با اشاره به مظلومیت شهید بهشتی ادامه داد: اکنون نیز دشمن در صدد است با جنگ‌های روانی مردم را از همراهی با انقلاب اسلامی نا امید کند.
 
«سعید زارع» جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: با توجه به حوادث مهمی که ۶ الی ۱۲ تیرماه توسط آمریکا برای کشور ما رقم خورده است این هفته به عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است.
 
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) یادآور شد: آمریکا با توجه به هجمه‌هایی که در دنیا ایجاد کرده حق ندارد از حقوق بشر دم بزند.
ستاد بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در یزد تشکیل شد
 
«سیدمحمد رستگاری» فرماندار یزد نیز نیاز امروز جامعه را همدلی و وحدت دانست و تاکید کرد: وحدت بین دستگاه‌ها و مردم باعث خنثی شدن اختلافات می‌شود.

وی همچنین خواستار تبین آرمان‌ها انقلاب و اخلاق مداری شهید آیت الله صدوقی برای جوانان شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار