کواکبیان:

مردم ایران حواسشان به پیروی انگلیس از آمریکا هست

رئیس گروه دوستی ایران و انگلیس با بیان اینکه لندن این روز‌ها در حال بر باد دادن حیثیت خود با پیروی کردن از آمریکا و اتهام‌زنی به جمهوری اسلامی است، گفت: مردم ایران حواسشان به موضع‌گیری‌های لندن هست.
کد خبر: ۳۵۰۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱ - 17June 2019

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی اظهار داشت: دولت انگلستان این روز‌ها در حال از دست دادن و بر باد دادن حیثیت خود است.

وی افزود: انگلیس با پیروی کردن از آمریکا انگشت اتهام را به سمت جمهوری اسلامی گرفته و می‌گوید نفتکش‌های دریای عمان از سوی ایران به آتش کشیده شده است.

رئیس گروه دوستی ایران و انگلیس تصریح کرد: مردم ایران حواسشان به موضع‌گیری‌های لندن بوده و خواهد بود.

کواکبیان اظهار داشت: قطعاً مخالفان توسعه رابطه دیپلماتیک در منطقه همزمان با ملاقات نخست وزیر ژاپن با رهبر معظم انقلاب اسلامی این کار را کرده‌اند.

وی گفت: برخی رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که بنده در جشن روز ملی ایتالیا و جشن تولد ملکه انگلیس حضور داشته‌ام و من به آن‌ها می‌گویم که باید تقوا را رعایت کنند.

نماینده مردم تهران در پایان افزود: این روز‌ها در مورد فدراسیون فوتبال حرف و حدیث زیادی وجود دارد ضمن اینکه وزارت ورزش و جوانان باید به مشکلات و دو تیم پایتخت یعنی استقلال و پرسپولیس رسیدگی و آن را حل کند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها