مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری:

چهارمحال و بختیاری میزبان شهدای گمنام خواهد بود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با سالگرد شهادت امام جعفر صادق (ع)، تعداد ۱۱ استان کشور میزبان شهدای گمنام خواهند بود که استان چهارمحال و بختیاری از جمله این استان‌هاست.
کد خبر: ۳۵۰۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶ - 17June 2019

چهارمحال و بختیاری میزبان شهدای گمنام خواهد بودسرهنگ پاسدار «منوچهر ذوالفقاری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در شهرکرد اظهار داشت: همزمان با ایام سالگرد شهادت امام جعفر صادق (ع)، تعداد ۱۱ استان کشور میزبان شهدای گمنام خواهند بود که استان چهارمحال و بختیاری از جمله این استان‌هاست. 

وی افزود: براساس تقاضاهایی که در سطح استان مبنی بر خاکسپاری شهید گمنام داشتیم تعداد سه نقطه مورد تایید قرار گرفتند که شامل دانشکده فنی دختران شهرکرد، دانشکده فنی دختران جونقان و روستای شوراب صغیر است.

ذوالفقاری افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته تا به امروز، در روز شنبه هشتم تیر ماه برنامه استقبال از شهدای گمنام با حضور مسؤولان استانی در فرودگاه شهرکرد برگزار و سپس شهدا برای مراسمات وداع با شهدا به مکان های پیش بینی شده منتقل می‌شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: تشییع سراسری شهدا در روز یکشنبه نهم تیرماه در شهرکرد مرکز استان انجام می پذیرد و سپس شهدا به محل های مشخص شده جهت تدفین و خاکسپاری منتقل می شوند.

وی در پایان گفت: سایر اطلاعات تکمیلی پس از برنامه ریزی های استانی و دریافت تاییدیه بنیاد مرکز به اطلاع خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار