عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

حضور مسئولین در میهمانی‌های مختلط سفارتخانه‌ها قابل قبول نیست

«علاء‌الدین بروجردی» گفت: سفارتخانه‌ها در محدوده خود با فرهنگ همان کشور می‌توانند رفتار می‌کنند؛ اما ورود ایرانیان اعم از مسئولین و شهروندان در این محافل غیرقابل قبول است.
کد خبر: ۳۵۰۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰ - 17June 2019

حضور مسئولین در میهمانی‌های مختلط سفارتخانه‌ها قابل قبول نیستبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «علاء‌الدین بروجردی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «خانه ملت»، با اشاره به نگرانی‌های به‌وجود آمده از برگزاری میهمانی‌های مختلط در سفارتخانه‌ها، اظهار داشت: باید نسبت به برگزاری میهمانی‌های مختلط در سفارتخانه‌ها برخورد جدی صورت گیرد.

وی افزود: جهت تصمیم‌گیری دقیق در این زمینه باید اطلاعات اولیه‌ای را بگیریم تا بدانیم در این میهمانی‌ها چه اتفاقاتی رخ داده است.

بروجردی تأکید کرد: البته باید توجه داشت که سفارتخانه‌ها در محدوده خود با فرهنگ همان کشور رفتار می‌کنند؛ اما ورود ایرانیان اعم از مسئولین و شهروندان در این محافل غیرقابل قبول است.

بروجردی با اشاره به لزوم پیشگیری در این زمینه‌ها، ادامه داد: تدابیر لازم را باید مسئولین بیاندیشند تا افراد مسئول به این مسائل ورود پیدا نکند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت لزوم، موضوع برگزاری میهمانی‌‎های مختلط در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس وارد و بررسی می‌شود.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار