مدیر کل صدا و سیمای مازندران:

فیلم زندگی سرداران شهید مازندران ساخته می‌شود

هادی ابراهیمی گفت: ساخت سریال سرداران شهید مازندران علی‎الخصوص حاج «حسین بصیر» در دستور کار صدا و سیمای استان قرار دارد.
کد خبر: ۳۵۰۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰ - 17June 2019

ساخت سریال حاج «حسین بصیر» در دستور کار قرار داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «هادی ابراهیمی» مدیر کل صدا و سیمای مازندران در نشست صمیمی با شورای بسیج رسانه مازندران با بیان اینکه تا رسیدن به نقطه مطلوب رسانه تراز انقلاب اسلامی فاصله داریم، اظهار داشت: باید با استفاده از ظرفیت‌های گفتمانی و نشست‌های تخصصی آسیب شناسی کرد و در هم‎اندیشی‌ها مخصوصا با بسیج رسانه به یک نقطه مشترکی برسیم.

وی قرارگاه بسیج را مهم‌تر و با اهمیت‌تر برشمرد و گفت: اگر پیگیری‌های ستاد کل نیروهای مسلح و بسیج در سیل اخیر و بازسازی مناطق آسیب دیده نبود کار با این شدت پیش نمی‌رفت.

ابراهیمی از تهیه معرفی تاریخچه و نقش لشکر ۲۵ کربلا در جنگ خبر داد و افزود: ساخت سریال سرداران شهید علی‌الخصوص حاج «حسین بصیر» در دستور کار صدا و سیمای مازندران قرار دارد.

«عبدالمهدی حق شناس» مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران نیز در این نشست بالاترین آسیب کنونی را عدم سواد رسانه ای دانست و خواستار برگزاری منظم و منسجم جلسات هم افزایی و اختصاص ویژه برنامه‌های سواد رسانه ای در شبکه استانی شد.

وی افزود: لزوم توجه به رسانه‌های استان و هم افزایی صدا و سیما با مطبوعات و رسانه‌ها باعث پیشرفت سواد رسانه و همدلی بین اصحاب رسانه می‌شود. 

حق شناس بر ضرورت تعامل و همکاری متقابل و استفاده از ظرفیت کانون بسیج رسانه شهرستان‌ها تاکید کرد و  جهت تولید برنامه‌های مشترک با صدا و سیما در زمینه سواد رسانه، موشن گرافیک، گزارش‌های خبری با توجه به ظرفیت نیروی انسانی در سراسر استان مازندران اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار