معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی:

دانشگاه‌ها می‌توانند معضلات اجتماعی و چالش‌های اقتصادی را حل کنند

حجت‌الاسلام «ابراهیم کلانتری» با اشاره به ضرورت تعامل دانشگاه‌های دولتی و بخش خصوصی، گفت: دانشگاه‌ها به‌موجب این ارتباط تعاملی، می‌توانند معضلات اجتماعی و به‌خصوص چالش‌های کنونی اقتصاد کشور را حل کنند.
کد خبر: ۳۵۰۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹ - 18June 2019

دانشگاه‌ها می‌توانند معضلات اجتماعی و چالش‌های اقتصادی را حل کنندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «ابراهیم کلانتری» معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با «آنا»، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی با مساعدت‌های امام خمینی (ره) تأسیس و با تلاش‌های مسئولین نظام، امروز پاسخگوی خیل عظیم مشتاقان تحصیلات عالی و دانشگاهی است.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی تاکنون هیچ بودجه‌‌ای از دولت‌های جمهوری اسلامی دریافت نکرده و این خود یکی از عوامل موفقیت این دانشگاه به‌شمار می‌رود که هیچ وابستگی مالی نداشته و قسمت اعظمی از بار آموزش عالی را به دوش می‌کشد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی درباره ارتباط دانشگاه آزاد اسلامی با سایر دانشگاه‌های کشور، گفت: اگر دانشگاه‌های دولتی و بخش خصوصی تعامل جدی و ارتباط وسیعی با یکدیگر داشته باشند، قطعا ایران اسلامی در رتبه‌های بالاتر از رتبه ۱۶ تولید علم دنیا قرار خواهد گرفت.

کلانتری خاطرنشان کرد: همچنین دانشگاه‌ها به‌موجب این ارتباط تعاملی، می‌توانند معضلات اجتماعی و به‌خصوص چالش‌های کنونی اقتصاد کشور را حل کنند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها