طی بیانیه‌ای مطرح شد؛

تقدیر ۲۱۰ نماینده مجلس از مواضع مقتدرانه رهبر انقلاب اسلامی در دیدار «آبه»

۲۱۰ نماینده مجلس شورای اسلامی با امضای بیانیه‌ای از مواضع مقتدرانه مقام معظم رهبری در دیدار با نخست‌وزیر ژاپن تقدیر کردند.
کد خبر: ۳۵۰۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲ - 18June 2019

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، در پایان جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی بیانیه ۲۱۰ نماینده در خصوص مواضع مقتدرانه مقام معظم رهبری در دیدار با نخست وزیر ژاپن قرائت شد.

در این بیانیه آمده است: «مواضع مقتدرانه مقام معظم رهبری در دیدار با نخست وزیر ژاپن تجلی کامل از اصول راهبردی عزت، حکمت و مصلحت بود».

همچنین نمایندگان در ادامه این بیانیه تاکید داشتند بی شک تاثیر ملاقات نخست وزیر ژاپن با مقام معظم رهبری موجب شد تا مخالفین آرامش و امنیت منطقه اقدام به آتش کشیدن کشتی‌های نفتی در دریای عمان کنند.

در پایان این بیانیه اعلام شد: «ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن این حادثه مشکوک و اعلام حمایت خود از اقدامات رهبر معظم انقلاب از همه مسئولان و مدیران می‌خواهیم با قطع امید از بیگانه با تکیه بر خدای بزرگ و توجه به ظرفیت‌های داخلی به جنگ مشکلات کشور رفته و مهمترین مشکل این روز‌ها یعنی معیشت مردم را چاره کنند. ما آمادگی خویش را در راستای ایفای وظیفه در این راستا اعلام می‌نمائیم».

انتهای پیام/ 112

پربیننده ها