مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

برگزاری همایش پیشکسوتان دفاع مقدس در «دهدشت»

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش پیشکسوتان دفاع مقدس در شهر «دهدشت» خبر داد و گفت: این همایش هفتم مهر امسال به میزبانی نیروی انتظامی استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۵۰۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳ - 18June 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، نشست کمیته پیشکسوتان دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز به ریاست مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه پیشکسوتان دفاع مقدس منبع تغذیه فکری و روحی ما هستند، اظهار داشت: عزت و اقتدار امروز کشور ما محصول تلاش این عزیزان است از این رو باید قدردان آنها باشیم.

وی با تاکید بر اینکه باید از تجارت ارزنده پیشکسوتان دفاع مقدس در جهت خلق حماسه‌های جدید بهره برد، افزود: در شرایط کنونی دشمنان به‌ویژه استکبار جهانی در صدد ضربه زدن به ما در همه زمینه‌ها هستند و اگر بتوانیم روحیه جهادی و استکبارستیزی پیشکسوتان خود را در عرصه دفاع به کار بگیریم در برابر این هجمه‌ها واکسینه خواهیم شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: البته راهگشای اصلی ما سخنان دلگرم‌کننده و عمل همراه با اقتدار رهبر معظم انقلاب اسلامی است که با بصیرت و تدبیر، همه توطئه‌ها را خنثی می‌کند.

آسمند در پایان از برگزاری همایش پیشکسوتان دفاع مقدس در شهر «دهدشت» خبر داد و متذکر شد: این همایش هفتم مهر امسال به میزبانی نیروی انتظامی استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار