امیر صباحی‌فرد:

سایت راداری مکران یکی از نقاط راهبردی در حوزه پدافند است

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: سایت رادار مکران یکی از نقاط حساس و راهبردی در شبکه یکپارچه پدافند هوایی است و کارکنان گروه پدافند هوایی چابهار با آمادگی کامل حراست از مرز‌های هوایی کشور را بر عهده دارند.
کد خبر: ۳۵۰۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱ - 18June 2019

سایت راداری مکران یکی از نقاط راهبردی در حوزه پدافند استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی جنوب شرق از این منطقه پدافندی بازدید کرد.

وی در این سفر با حضور در گروه پدافند هوایی چابهار ضمن بازدید از سایت راداری مکران آمادگی رزمی این گروه را مورد ارزیابی قرارداد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع کارکنان گروه پدافند هوایی چابهار، اظهار داشت: سایت رادار مکران یکی از نقاط حساس و راهبردی در شبکه یکپارچه پدافند هوایی است و کارکنان گروه پدافند هوایی چابهار با آمادگی کامل حراست از مرز‌های هوایی کشور را بر عهده دارند.

امیر صباحی فرد در ادامه تصریح کرد: امروز همه مناطق پدافندی در کشور با اتکا به توانایی داخلی و بدون وابستگی به انجام ماموریت می‌پردازند که این موضوع یکی از نقاط شاخص پدافند است.

وی افزود: همه نقاط پدافند هوایی در سطح کشور مهم و حیاتی هستند؛ چرا که پدافند در جنگ و صلح خط مقدم دفاع از کشور است و باید در هر موقعیت و شرایطی آماده دفاع باشد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در این سفر از سامانه‌های موشکی توپخانه‌ای و اطلاعات و شناسایی گروه پدافند هوایی چابهار نیز بازدید کرد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها