فرمانده سپاه ناحیه الیگودرز خبر داد؛

ایجاد فرصت‌های شغلی توسط سپاه الیگودرز

محمد برامکی گفت: ناحیه سپاه الیگودرز در زمینه ایجاد اشتغال نیز اقدامات قابل توجهی انجام داده به طوری که پس از شناسایی ۱۲۰ فرد مستعد، برای ۶۰ نفر اشتغال پایدار ایجاد کرده است.
کد خبر: ۳۵۰۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵ - 18June 2019

ایجاد فرصت های شغلی توسط سپاه الیگودرز

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، «محمد برامکی» فرمانده سپاه ناحیه الیگودرز ظهر امروز (سه‌شنبه ۲۸ خرداد) در جلسه شورای اداری شهرستان الیگودرز به اقدامات بسیج چند ماه اخیر بسیج این  شهرستان اشاره و اظهار داشت: بسیج شهرستان الیگودرز در مدیریت سیل اخیر به ویژه در بخش پیشگیری، اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

وی افزود: گشت‌های بسیج محله محور رضویون از دیگر مواردی است که می‌توان مطرح کرد چنانکه کاهش سرقت در ایام عید نوروز از پیامدهای گشت‌های بسیج محله محور است.

فرمانده سپاه ناحیه الیگودرز گفت: در ایام عید نوروز تنها سه مورد سرقت در الیگودرز گزارش شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش قابل توجهی داشت.

برامکی به بحث حاشیه نشینی و اصلاح محلات آلوده نیز اشاره و تصریح کرد: در این خصوص قرارگاه جوادالائمه بسیج و سپاه ورود کردند و برخی دستگاه‌ها مانند بهزیستی و شبکه بهداشت و درمان نیز تعامل خوبی داشتند.

وی خاطرنشان کرد: سپاه الیگودرز در زمینه ایجاد اشتغال نیز اقدامات قابل توجهی انجام داده به طوری که پس از شناسایی ۱۲۰ فرد مستعد، برای ۶۰ نفر اشتغال پایدار ایجاد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار