فرمانده انتظامی لرستان:

پلیس امنیت اقتصادی در شهرستان کوهدشت راه‌اندازی می‌شود

سردار «محمد مهدیان‌نسب» گفت: همه واحدهای پلیس در نیروی انتظامی کوهدشت دایر است و به‌دنبال این هستیم که پلیس امنیت اقتصادی را نیز در این شهرستان راه‌اندازی کنیم.
کد خبر: ۳۵۰۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸ - 18June 2019

پلیس امنیت اقتصادی در شهرستان کوهدشت راه اندازی می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، سردار «محمد مهدیان‌نسب» فرمانده انتظامی لرستان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه  شهرستان کوهدشت که در مقر نیروی انتظامی  این شهرستان، برگزار شد، اظهار داشت: نگاه ما به شهرستان کوهدشت به‌صورت ویژه است و هفت دستگاه خودروی سنگین به این شهرستان اختصاص داده‌ایم.

وی افزود: تفاهم‌نامه ساخت یک ستاد با مساحت حدود سه هزار متر، ساخت 15 خانه سازمانی و کلانتری 12 کوهدشت با ناجا منعقد شده‌است.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه در استان لرستان سه شهرستان خرم‌آباد، کوهدشت و بروجرد جزو شهرستان‌های بزرگ استان است، عنوان کرد: همه واحدهای پلیس در نیروی انتظامی کوهدشت دایر است و به‌دنبال این هستیم که پلیس امنیت اقتصادی را نیز در این شهرستان راه‌اندازی کنیم.

وی بیان کرد: در استان لرستان شهرستان‌های ازنا، الشتر، بروجرد، دلفان، کوهدشت، پلدختر و چگنی ستاد نیروی انتظامی ندارد و به‌جز رومشکان که موفق به اخذ احداث ستاد نشده‌ایم مواففت‌نامه احداث هشت ستاد را از ناجا اخذ کرده‌ایم.

مهدیان‌نسب روند پیشگیری از جرم را در استان لرستان خوب دانست و گفت: این استان به جزو سه استان برتر کشور در این زمینه ارتقا پیدا کرده‌است.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه در این استان امنیت و احساس امنیت وجود دارد و باید نگاه بیرون را بهبود بخشید، خاطرنشان کرد: ما در رابطه با تیرانداری‌ها تصمیم گرفته‌ایم با طرح ویژه‌ای که برنامه‌ریزی کردیم با جدیت با عاملان تیراندازی برخورد کنیم، در شهرستان کوهدشت محل‌های آلوده به سلاح شناسایی شده و با طرح‌های عملیات انتظامی آن‌ها را جمع‌آوری می‌کنیم.

مهدیان‌نسب با بیان اینکه دستگاه قضایی لرستان نسبت به برخورد با عاملان تیراندازی به جدیت برخورد می‌کند، اظهار داشت: هم‌چنین به‌شدت با مخلان امنیت برخورد می‌کنیم، یکی دیگر از برنامه‌های ما این است که با حاملان سلاح غیرمجاز نیز برخورد شود.

وی با تأکید بر اینکه با افرادی که با تیراندازی رعب و وحشت در بین مردم ایجاد می‌کنند به شدت برخورد می‌کنیم افزود: شهرستان کوهدشت به‌لحاظ پیشگیری از سرقت یکی از شهرستان‌های خوب لرستان است، هم‌چنین این شهرستان در کشف مواد مخدر افزایش 20درصدی و در کشف قاچاق افزایش 25 درصدی داشته‌است.

فرمانده انتظامی لرستان عنوان کرد: شهرستان کوهدشت در اجرای طرح‌های نقطه‌ای، منطقه‌ای، موضوعی و طرح عملیات مشترک یکی از شهرستان‌هایی‌ست که بهترین وضعیت عملکرد را در استان لرستان دارد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی بی‌منت در حال خدمت به مردم است، بیان کرد: برای احداث ستاد کوهدشت یک هکتار زمین نیاز است و هم‌چنین برای ایجاد یک کمربندی به‎دنبال این هستیم تا پاسگاه زانوگه را به‌عنوان یکی از ایست بازرسی‌های مصوب تعیین کنیم.

مهدیان‌نسب با اشاره به تخریب پل بابازید گفت: با استاندار لرستان در خصوص احداث این پل رایزنی‌هایی انجام شده و ان‌شاءالله این پل با توجه به حجم عظیم تردد خودروها احداث می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار