وزیر دفاع تأکید کرد؛

بهره‌گیری از ظرفیت دانشگاه‌ها برای حل مشکلات

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ظرفیت قابل توجهی در دانشگاه‌ها برای حل مشکلات وجود دارد.
کد خبر: ۳۵۰۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵ - 19June 2019

بهره‌گیری از ظرفیت دانشگاه‌ها برای حل مشکلاتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان زنجان که با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، با اشاره به همدلی موجود در استان اظهار داشت: برنامه خوبی برای تحقق اقتصاد مقاومتی در استان زنجان حول محور تولید و اقتصاد مقاومتی، وجود دارد که مسئولان با دقت و زمان‌بندی مناسبی طراحی و تلاش کرده‌اند در همه حوزه‌ها این برنامه‌ها را عملیاتی کنند.

وی با قدردانی از تلاش مستمر و حضور میدانی مسئولان استان برای تحقق اقتصاد مقاومتی، باور به رفع مشکلات در استان را عاملی مهم در راه حصول این نتیجه برشمرد و افزود: ظرفیت قابل توجهی در دانشگاه‌ها برای حل مشکلات وجود دارد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح امید به حل مشکلات را از نکات قابل توجه در بین مدیران استانی دانست و تصریح کرد: جلسات اقتصاد مقاومتی استان به صورت مطلوب برگزار می‌شود.

امیر حاتمی تاکید کرد: بسیاری از کار‌ها امکان‌پذیر و شدنی است، می‌توان کار‌های بزرگی در حوزه تولید مواد اولیه، قطعات، سامانه‌ها و تولید زیر ساخت‌ها داشت و می‌توان با استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها و بخش‌ها قدم‌های خوبی برداشت.

وی خاطرنشان ساخت: مطالبات اصلی مدیران استان مبنی بر تفویض اختیارات و هماهنگ شدن این امر و همراهی دستگاه‌ها با یکدیگر است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وزیر دفاع با بیان اینکه چند دستگاه تفویض اختیار شده‌اند، گفت: بسیاری از مواقع لازم است دستگاه‌ها در تفویض اختیار هماهنگی بیشتری با یکدیگر داشته باشند که باید ما در مرکز به آن توجه کنیم.

وی با اشاره به اینکه همه ارگان‌ها‌ی استان زنجان از تولید و بخش خصوصی حمایت می‌کنند، ادامه داد: برنامه‌ریزی قابل قبول برای تحقق اقتصاد مقاومتی در استان زنجان صورت گرفته و مدیریت عالی استان این موارد را به صورت قابل قبولی پیگیری می‌کند.

امیر حاتمی امید به حل مشکلات را از نکات قابل توجه در بین مدیران استانی دانست و گفت: ظرفیت قابل توجهی در این حوزه از جمله در دانشگاه‌ها وجود دارد.

وی تفویض اختیارات از جمله درخواست‌های همیشگی دانست و افزود: نکته مهم این تفویض اختیار هماهنگی بین‌بخشی است که نیاز به توجه در مرکز دارد.

وزیر دفاع تاکید کرد: تلاش‌های ما عمدتاً بر روی پیگیری مصوبات اقتصاد مقاومتی استان تمرکز دارد. پیگیری، عنصر مهم مصوبات اقتصاد مقاومتی است که بایستی در تمام سطوح دنبال گردد و موضوع پیگیری مورد تأکید جدی مقام معظم رهبری نیز همواره بوده است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار