در پیامی صورت گرفت؛

قدردانی سرلشکر باقری از رئیس رسانه ملی

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی از رئیس سازمان صدا و سیما، به دلیل تلاش‌های مؤثر رسانه ملی در انعکاس سفر‌های راهیان نور قدردانی کرد.
کد خبر: ۳۵۰۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵ - 19June 2019

سرلشکر باقری از رسانه ملی تقدیر کردبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، لوح تقدیر سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح توسط سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به «عبدالعلی علی‌عسگری» رئیس سازمان صدا و سیما به دلیل تلاش‌های مؤثر رسانه ملی در انعکاس سفر‌های راهیان نور اهدا شد.

متن این لوح تقدیر به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر عبدالعلی علی عسگری

رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

راهیان نور به عنوان بستر حفظ و نشر فرهنگ دفاع مقدس اکنون یکی از مهم‌ترین، بزرگترین و اثرگذارترین حرکت فرهنگی در جمهوری اسلامی محسوب می‌شود تا در فضایی معنوی و معرفتی با حفظ و ترویج هویت و روحیه مقاومت، جهاد، ایثار و شهادت، به الگوسازی، ایجاد نمادهای رفتاری و هنجارسازی فرهنگی پرداخته و در مبارزه با نفوذ فرهنگی استکبار جهانی نقش بی‌بدیل ایفا نماید.

سازمان صدا و سیما به عنوان نقطه ثقل هم‌گرایی بین مردم و فرهنگ دفاع مقدس در خط مقدم عرصه فرهنگی و جامعه پذیری ارزش‌های والای این سنت حسنه قرار دارد.

بنابر گزارش ستاد مرکزی راهیان نور کشور و مشاهدات عینی، بحمدالله تلاش‌های آن سازمان در انعکاس و ترویج سفرهای معنوی راهیان نور در سال گذشته و به ویژه ایام اوج در نوروز ۱۳۹۸چشمگیر و قابل تقدیر بوده است.

اینجانب از سعی وافر و همت بلند جنابعالی، معاونین سیما، صدا، امور استان‌ها، سیاسی، برون‌مرزی و مدیران شبکه‌های سیما و صدا، مراکز استان‌ها و مرکز بسیج رسانه ملی در تحقق و ترویج سنت حسنه راهیان نور قدردانی و سپاسگزاری می‌نمایم.

امیدوارم در پیروی از راه نورانی حضرت امام خمینی (ره) و فرامین مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) موفق و مؤید باشید.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

سرلشکر پاسدار محمد باقری

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار