پیکر روحانی شهید «محمد حسین مومنی» در قم تشییع شد

مراسم تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده مدافع حرم حجت‎الاسلام «محمدحسین مومنی» از شهدای پاکستانی لشکر فاطمیون عصر امروز در قم تشییع شد.
کد خبر: ۳۵۰۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۳ - 19June 2019

پیکر روحانی شهید «محمد حسین مومنی» در قم تشییع شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده مدافع حرم حضرت زینب (س)، عصر امروز از مسجد امام حسن عسکری (ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) تشییع شد.

پیکر مطهر شهید پس از اقامه نماز توسط آیت‎الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور و مرثیه سرایی در سالروز شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا (ع)، جهت خاکسپاری به قطعه ۳۱ گلزار شهدای بهشت معصومه (س) منتقل شد.

در این مراسم، حجت‎الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم و جمعی از فرماندهان سپاه و بسیج و مدیران استانی و قشر‌های مختلف مردم، طلاب جامعه‎المصطفی (ص)، همرزمان شهید، خانواده‌های معظم شهدا و زائران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت(س) حضور داشتند.

شهید محمد حسین مومنی سال ۱۳۷۲ در خانواده‌ای مذهبی در پاکستان و در شب ولادت حضرت زهرا (س) به دنیا آمد. دو ساله بود که به همراه خانواده به ایران نقل مکان کرد و تا هنگام اعزام به سوریه، در ایران و شهر قم ساکن شد.

وی از طلاب جامعه المصطفی بود که همراه لشکر فاطمیون، رزمندگان افغانستانی مدافع حرم، عازم سوریه شد در فروردین سال ۹۶ به شهادت رسید و مفقودالاثر شد. این شهید بزرگوار سرگروه حلقه صالحین یکی از پایگاه های بسیج قم بود.

پدربزرگ شهید محمدحسین مومنی که در عراق برای تحصیل علوم دینی رفته بود به همراه دو فرزندشان در سال ۱۹۸۷ میلادی در عراق پس از دستگیری توسط رژیم بعثی به شهادت رسیدند و تاکنون جاویدالاثر هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار