مدیر کل بنیاد شهید مازندران خبر داد؛

اجرای طرح «هر شهید حامی یک فقیر» در گلزارهای شهدای مازندران

هدایت مظلومی گفت: طرح فرکانسی از بهشت با موضوع «هر شهید حامی یک فقیر» در گلزارهای شهدای استان اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۳۵۰۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵ - 19June 2019

اجرای طرح «هر شهید حامی یک فقیر» در گلزارهای شهدای مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، هدایت مظلومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در نشست هم اندیشی طرح فرکانسی از بهشت (هر شهید حامی یک فقیر) که امروز در بنیاد شهید برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یاد و نام شهدا، اظهار داشت: حفظ سیره شهدا و زنده نگه داشتن یاد شهیدان و الگو گرفتن از خصائل اخلاقی آنان و عطرآگین کردن فضای جامعه به ایثار و شهادت، رسالت اصلی و وظیفه ذاتی همه مسئولین است.

وی با بیان اینکه شهدا زنده اند و ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند، گفت: شهیدان با درک معرفتی، بصیرتی و بینش اعتقادی بالا به مقام والای شهادت رسیدند.

مدیر کل بنیاد شهید مازندران طرح فرکانسی از بهشت را انس بیشتر آحاد جامعه با شهدا دانست و عنوان کرد: با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و ارائه نظرات کارشناسی و تفاهمنامه فی ما بین این طرح در تمام گلزارهای شهدای مازندران کدبندی و اجرا خواهد شد.

مظلومی تصریح کرد: بر اساس این طرح، افراد خیر متشکل از خانواده‌های معظم شهدا به نام شهید خود، می‌توانند سرپرستی یک یتیم را بر عهده بگیرند.

وی با بیان اینکه این طرح جزو برنامه‌های ترویجی فرهنگی نیز محسوب می‌شود، گفت: در راستای ترویج فرهنگ  ایثار و شهادت باید از خود شهدا استعانت و استمداد طلبید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار