آیت‌الله آملی لاریجانی:

پاسخ عزتمندانه رهبر انقلاب اسلامی به «آبه» فصل‎الخطاب دیپلماسی کشور است

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام پاسخ رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نخست وزیر ژاپن را عزتمندانه، هوشمندانه، بر اساس مبانی استدلالی و حاصل تجربیات 40 ساله انقلاب از عناد آمریکا با مردم و جمهوری اسلامی دانست.
کد خبر: ۳۵۰۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۸ - 19June 2019

پاسخ عزتمندانه رهبر انقلاب به نخست وزیر ژاپن فصل الخطاب دیپلماسی کشور استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، مجمع تشخیص مصلحت نظام، عصر امروز با حضور اکثریت اعضا و به ریاست آیت‎الله آملی لاریجانی تشکیل جلسه داد.

در ابتدای این جلسه، آیت‎الله صادق آملی لاریجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، پاسخ رهبر معظم انقلاب در دیدار نخست‎وزیر ژاپن را عزتمندانه، هوشمندانه، بر اساس مبانی استدلالی و حاصل از تجربیات 40 ساله انقلاب اسلامی از عناد آمریکا با حکومت مردم و نظام جمهوری اسلامی خوانده و این پاسخ عزتمندانه را ارزشی اصیل و اسلامی و مستوجب شکر دانست.

آیت‎الله صادق آملی لاریجانی با اشاره به این آیه شریفه که «وَلِلَّهِ العِزَّةُ وَلِرَسولِهِ وَلِلمُؤمِنینَ»، معدن عزت حقیقی را متعلق به خداوند متعال دانستند که در عزت رسول (ص) و مؤمنان تجلی می یابد و افزودند: با مشاهده این عزت در آینه کلام رهبری امیدواریم سخن ایشان برای همه مسؤولان کشور فصل‎الخطاب بوده و به ویژه مسیر برای کسانی که مذاکره با آمریکا را کارساز و ثمربخش می پنداشتند روشن شده باشد تا بدانند که با این روش خیری برای مردم حاصل نخواهد شد و به جای آن به منابع و استعدادهای داخلی کشور و ظرفیت های اصیل خود تکیه کنند.

آیت الله صادق آملی لاریجانی در پایان سخن خود گفتند: ما به مواضع رهبر انقلاب اسلامی افتخار و از ایشان مجددا تشکر می‎کنیم و بر این باوریم که سخنان و عمل عزتمندانه ایشان، مسیر آینده دیپلماسی کشور را روشن کرده است و امیدواریم همه در این مسیر گام بردارند.

بر اساس این گزارش در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام بحث در مورد مصوبات گذشته مجمع و نحوه بازنگری در آن ها در دستور قرار گرفت و پس از طرح پیشنهاد کمیسیون مربوطه دیدگاهها و استدلال های موافقان و مخالفان به تفصیل ارائه شد که مصوبه نهایی مجمع در این مورد اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار