مدیرجهاد کشاورزی شهرستان خاش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

شهیدان «نیکبخت» و «ریگی» نخستین شهدای راه سازندگی هستند

«حمیدرضا کبدانی» گفت: شهید «ولی‌الله نیکبخت» و «امام‌بخش ریگی» از کارکنان اداره راه سازندگی در سال‌های نخستین انقلاب اسلامی و نخستین شهدای این اداره هستند که در راه خدمت و سازندگی کشور جام شهادت را سر کشیده‌اند.
کد خبر: ۳۵۱۰۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹ - 20June 2019

شهیدان «نیکبخت» و «امام بخش ریگی» نخستین شهدای راه سازندگی کشور هستند«حمیدرضا کبدانی» مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خاش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: «حمیدرضا کبدانی» گفت: شهید «ولی‌الله نیکبخت» و «امام‌بخش ریگی» از کارکنان اداره راه سازندگی در سالهای نخستین انقلاب اسلامی و نخستین شهدای این اداره هستند که در راه خدمت و سازندگی کشور جام شهادت را سر کشیده‌اند.

وی عنوان کرد: این شهیدان والا مقام در حین انجام ماموریت و در مسیرهای صعب العبور و کوهستانی ایرندگان خاش به دست اسرار مسلح و منافقان کوردل به شهادت رسیده‌اند.

این مسئول ابراز داشت: با توجه به اینکه این دو شهید ارزشمند از خانواده‌های فارس و بلوچ و شیعه و سنی بوده‌اند، به جرات می‌توان گفت از همان سال‌های نخستین تشکیل انقلاب اسلامی حفظ و تقویت وحدت میان اقوام و مذاهب در این منطقه مرزی دارای اهمیت بوده که بر همین اساس دشمنان اسلام و کشور و عوامل دست نشانده‌شان این مهم را نپذیرفتند و این دو گل و ریحان عرصه خدمت و سازندگی را از جامعه خاش گرفتند.

کبدانی ادامه داد: به دنبال شهادت این عزیزان موتور محرکه خدمت به مردم هرگز خاموش نشده و در سخت‌ترین شرایط کشور اقدامات ارزشمندی برای حل مشکلات مردم و توسعه شهرستان و استان و کشور صورت گرفته است.

این مسئول تصریح کرد: شهدای سازندگی در این شهرستان مظهر و الگوی وحدت و انسجام اسلامی بوده‌اند و همچنان راه آنان با قوت فراوان از سوی فرزندان و همکاران‌شان تداوم دارد.

مدیر جهاد کشاورزی خاش افزود: امسال در هفته جهاد کشاورزی 16 پروژه مختلف با اعتبار بالای 11 میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها