سرلشکر سلامی:

تعرض پهپاد آمریکایی به حریم ایران باعث سرنگونی آن شد/ دشمن به سرزمین ما تعرض کند، نابود می‌شود

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: در سحرگاه امروز پدافند هوایی سپاه پاسداران یک فروند هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی را که در حال تعرض به حریم ایران بود را شجاعانه سرنگون کرد.
کد خبر: ۳۵۱۰۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷ - 20June 2019

تعرض پهپاد آمریکایی به مرزهای ایران باعث سرنگونی آن شدبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران امروز در کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان در سنندج اظهار داشت: سحرگاه امروز یک هواپیمای بدون سرنشین آمریکا در حین ورود به آسمان کشورمان سرنگون شد.

وی گفت: این منش و روش اصلی ملت ایران در راستای مقابله و برخورد با دشمنان است و سرنگون کردن هواپیمای آمریکا یک پیام آشکار، واضح و روشن داشت.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این اقدام ثابت کرد که مدافعان مرزهای جمهوری اسلامی ایران در مقابل هر گونه تعرض بیگانگان به این سرزمین عکاس العمل و واکنش قاطع و کوبنده خواهند داشت.

سلامی با بیان اینکه مرزهای کشور برای ما یک خط قرمز است، افزود: هر دشمنی که به سرزمین ما تعرض کند نابود می شود و این پیام واضح سربازان این نظام و انقلاب است و احترام به تمامیت ارزی و منافع حیاتی ملت ایران یک اصل مهم برای ما به شمار می رود.

این مسئول ادامه داد: مردم استان کردستان سربلند، کریم، آزاده و سلحشو و حماسه آفرین هستند.

وی با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد مردم استان کردستان، گفت: مردم استان کردستان با الهام گرفتن از بزرگی و عظمت این سرزمین، در صحنه‌های دفاع از انقلاب و نظام اسلامی پیشگام و پیشتاز بودند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن اشاره به رشادت های مردم استان کردستان، افزود: کردستان مملو از خون شهیدانی است که در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی از جان خود گذشتند و عزت را به مردم کشور ارزانی داشتند.

سلامی با اشاره به اهمیت قوم کرد در جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد: می‌توان واژه کرد را به معنی رشادت، کرامت و دلاوری معنی کرد، چرا که کردها از این واژه‌ها الهام گرفته‌اند و بنابراین کردستان و مردمانش افتخار بزرگ ملت ایران هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه کردها اصیل‌ترین قوم ایران هستند، با فرهنگی غنی در خدمت تاریخ پرشکو ایران و اسلامی قرار دادند، یادآور شد: کردها در شکل‌دهی تمدن عظیم ما نقش بزرگی دارند و به همین دلیل است که این سرزمین بارها مورد طمع استکبار جهانی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار