امام جمعه نکا:

داشتن قدرت اطلاعاتی برای ضربه زدن به دشمن ضروری است

حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی لایینی با بیان اینکه در دنیای امروز داشتن اطلاعات امری ضروری است، گفت: قدرتمندان دنیا چند برابر قدرت نظامی‌شان، قدرت اطلاعاتی داشته و راه‌های ضربه زدن به دشمن را این‌گونه به دست می‌آورند.
کد خبر: ۳۵۱۰۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵ - 20June 2019

داشتن قدرت اطلاعاتی برای ضربه زدن به دشمن امر ضروری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‎الاسلام «محمدباقر محمدی لایینی» امام جمعه نکا امروز به مناسبت سالروز تأسیس تبلیغات اسلامی، در جمع هیئات مذهبی، مداحان و شاعران آیینی و فعالان قرآنی با بیان اینکه جامعه هدف ما با جامعه شیطان یکی‌ است، اظهار داشت: ما با یک دشمن بسیار سختی مواجه هستیم که مکر و ترفندش زیاد است و راه پیروزی بر شیطان توکل کردن به خداست.

وی ادامه داد: ما باید مخاطب و دنیای اطراف خودمان را بشناسیم و آماده یک جنگ سخت باشیم و سربازانی که در این راه کار می‌کنند باید بروز باشند.

این مسئول با بیان اینکه در دنیای امروز داشتن اطلاعات امری ضروری است، گفت: قدرتمندان دنیا چند برابر قدرت نظامی‌شان، قدرت اطلاعاتی داشته و راه‌های ضربه زدن به دشمن را این‌گونه به دست می‌آورند.

محمدی لایینی افزود: ما باید با یک لشکر نرم افزاری فضای مجازی اطلاعاتی در عمق مخاطبان و افکار و دل و ذهن آنها نفوذ پیدا کنیم و خواسته‌ها و دغدغه‌ها و شبهات‌شان را بدانیم.

وی اضافه کرد: در شرایط فعلی باید فراوظیفه عمل کرده و با جدیت بدانیم که به مراتب زورمان بیشتر از شیطان خواهد بود.

این مسئول سفر نخست وزیر ژاپن را به ایران تحقیری برای آمریکا عنوان کرد و گفت: جمهوری اسلامی با یک موضع گیری می‌تواند طومار آمریکا را درهم بپیچد.

محمدی لایینی از فعالیت 165 هیئت مذهبی در شهرستان نکا خبر داد و با اشاره به فعالیت‌های وسیع این نهاد، گفت: این حوزه نیاز به کار زیادی دارد و باید شناسایی آسیب‌های داخلی را جدی بگیریم و یک شناسنامه اطلاعاتی خوب تهیه کنیم.

«سیف الله سهرابی» رییس اداره تبلیغات اسلامی نکا نیز گردهمایی فصلی هیئت امنای مداحان و فرماندهان پایگاه‌های بسیج در ماه مبارک رمضان، دهه فجر و آخر در مشهد مقدس، اعتکاف رجبیه، احیاء مناسبت‌های ملی در 9 دی و ایام ارتحال امام خمینی (ره) و 13 آبان و روز قدس، برنامه عفاف و حجاب در مدارس، طرح اوقات فراغت تابستان، جشنواره‌های قرآنی و آموزش در سطوح مختلف تجوید و روخوانی قرآن کریم، همایش ویژه مداحان و هیئت‌های مذهبی، همایش نیلوفرانه با موضوع حجاب و عفاف را از جمله برنامه های این نهاد برشمرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار