معاون هماهنگ کننده سپاه خراسان شمالی:

انقلاب اسلامی بزرگ‎ترین و مردمی‎ترین انقلاب عصر حاضر است

سرهنگ نیکبخت گفت: انقلاب اسلامی ایران بزرگترین و مردمی‎ترین انقلاب عصر حاضر است.
کد خبر: ۳۵۱۰۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰ - 20June 2019

انقلاب اسلامی بزرگترین و مردمی ترین انقلاب عصر حاضر استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، جلسه بصیرت‎افزایی سیاسی با موضوع گام دوم انقلاب با حضور فرماندهان و کارکنان تيپ 130 شهيد دلجويان و سخنرانی سرهنگ «نیکبخت» معاون هماهنگ‎کننده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی  برگزار شد.

سرهنگ «نیکبخت» معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) با بیان اینکه انقلاب اسلامی بزرگترین و مردمی ترین انقلاب عصر حاضر است، اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب ترسیم کلی وضعیت گذشته، حال و آینده انقلاب اسلامی است.

وی افزود: باید در این بیانیه به موضوعاتی همچون عظمت وقوع انقلاب اسلامی و ماندگاری آن، عظمت برکات انقلاب که اگر کسی می خواهد آن را درک کند باید با انقلاب های دنیا همچون انقلاب فرانسه، انقلاب روسیه و انقلاب هند مقایسه کند، چشم اندازی که انقلاب باید به آن برسد و هدفی که ترسیم شده است و عظمت نقش نیروی جوان و متعهد در پیشرفت کشور توجه کنیم.

نیکبخت بیان داشت: حضرت آقا می فرمایند: اگر می خواهید برای آینده گام درست بردارید باید گذشته را درست بشناسید. انقلاب ما از 15 خرداد سال 42 شروع شد و رهبری امام شکل گرفت و بعد از 19 سال در 57 به پیروزی رسید.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که کشورهای دنیا زیر یکی از دو سلطه (غرب یا شرق) بودند دنیا به دو قسمت تقسیم شده بود. دو بلوک در مقابل هم قرار داشتند و جنگ سرد در جریان بود. با وقوع انقلاب و به خطر افتادن منافع آنها، دو ابرقدرت با هم متحد شدند و در مقابل انقلاب قرار گرفتند تا انقلاب را در نطفه خفه کنند.

وی ادامه داد: قائله های مختلف در کشور به راه انداختند، توطئه کردند ولی همه نقشه های آنها نقش بر آب شد. در سال های 78، 88 و 96 قائله هایی ایجاد کردند اما کار به جایی نبردند. در سال گذشته هم بحث تابستان داغ را مطرح کردند و اینکه انقلاب 40 سالگی خودش را نخواهد دید که آن ها هم با شکست همراه شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در ادامه افزود: آرمان انقلاب بر اساس اندیشه های امام راحل (ره)، ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید عظمی ولایت است که شامل پنج مرحله انقلاب اسلامی، تشکیل نظام اسلامی، تشکیل دولت اسلامی، تشکیل جامعه اسلامی و ایجاد تمدن نوین اسلامی است و ما اکنون در گام سوم یعنی تشکیل دولت اسلامی هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها