استاندار البرز:

برای اجرای پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس با تمام توان پای کار هستیم

عزیزالله شهبازی گفت: برای تسریع در اجرای پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس با تمام توان پای کار هستیم و همراهی لازم را در این راستا خواهیم داشت.
کد خبر: ۳۵۱۰۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵ - 20June 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، عزیزالله شهبازی استاندار البرز در جلسه هیئت امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان البرز که عصر امروز برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از گسترش و ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت به واسطه ساخت این مجموعه در استان البرز اظهار داشت: این مجموعه بسیار زیبا و فرهنگی در راستای ترویج و حفاظت از ارزش های دفاع مقدس و آرمان های انقلاب اسلامی طراحی شده و در حال ساخت است.

وی افزود: دوران دفاع مقدس به واسطه جانفشانی مردم غیور ایران اسلامی، ارزش های والای ایثار، وحدت و همدلی را به همراه دارد که باید در جهت حفظ و ترویج آن ها تلاش کرد.

شهبازی گفت: البرز استانی مهاجرپذیر است که ساکنانی از سراسر کشور دارد و این مرکز فرهنگی در مسیر عبور 14 استان ایران است، می بایست چنین مرکزی با رویکرد ترویج فرهنگ دفاع مقدس برای این جمعیت بزرگ از برنامه های مهم استان البرز باشد.

استاندار البرز تصریح کرد: باید با جدیت و اهتمام ویژه ای طی همراهی و هم افزایی تمام دستگاه های استان البرز نسبت به اجرای پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس البرز اقدام کنیم  و برای تسریع در اجرای این پروژه مقدس و فرهنگی با تمام توان پای کار هستیم و همراهی لازم را در این راستا خواهیم داشت.

استاندار البرز اضافه کرد: امسال درصدد هستیم از اعتبارات اسناد خزانه استان البرز که دستگاه ها موفق به جذب آن نشده اند، برای ایجاد مرکز فرهنگی دفاع مقدس، زائر سرای البرز در مشهد مقدس و توسعه مصلای نماز جمعه کرج بهره برداری کنیم.

شهبازی افزود: فرمانداران موظف هستند که در شهرستان های شش‎گانه البرز پیگیری های لازم در حوزه خود در خصوص تعهدات دستگاه ها و شهرداری ها برای ایجاد مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به کمک های البرز به استان های سیل زده کشور گفت: تمامی این کمک ها از سوی مردم نوع دوست البرز صورت گرفت و امکانات دولتی تنها در حوزه ترابری و ساماندهی این کمک ها مورد استفاده قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها