امام جمعه یاسوج:

سرنگونی پهپاد آمریکایی نشان‌دهنده هوشیاری نیروهای مسلح ایران است

حجت‌الاسلام «سید علی‌اصغر حسینی» با اشاره به سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا توسط پدافند هوایی سپاه، گفت: این اقدام نشان داد که نیروهای مسلح ایران همواره هوشیار هستند.
کد خبر: ۳۵۱۱۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ - 21June 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید علی‌اصغر حسینی» امام جمعه یاسوج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر، به سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا توسط پدافند هوایی سپاه اشاره کرد و اظهار داشت: این اقدام نشان داد که نیرو‌های نظامی ایران همواره بیدار، هوشیار و دشمن‌شناس هستند.

وی امتحان کردن قدرت نظام ایران را یکی از اهداف احتمالی آمریکا از فرستادن پهپاد به حریم هوایی ایران دانست و افزود: ایران ۴۰ سال است که مقابل آمریکا ایستاده و علل اصلی خنثی شدن توطئه‌های آمریکا در این چهار دهه، اتحاد ملت ایران و رهبری‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب بوده است.

امام جمعه یاسوج با اشاره به ۳۱ خرداد سالروز شهادت دکتر چمران، گفت: شهید چمران فردی مخلص، متعهد، انقلابی و جهادگر بود که امام خمینی (ره) ایشان را سردار پرافتخار اسلام معرفی کرد.

حسینی به حادثه سوءقصد به جان رهبر معظم انقلاب در ششم تیرماه سال ۱۳۶۰ اشاره داشت و بیان کرد: این توطئه که توسط منافقان انجام شد، به لطف الهی نافرجام ماند و جان رهبر معظم انقلاب حفظ شد تا هدایت کشتی انقلاب را بر عهده گیرد.

وی عنوان کرد: دشمن‌شناسی و استکبارستیزی امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب سبب خنثی شدن توطئه‌های دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون شده است.

امام جمعه یاسوج همچنین با اشاره به هفتم تیر سالروز شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفای ایشان و هفته قوه قضائیه، گفت: رسالت اصلی قوه قضائیه برقراری عدالت در جامعه است و همین عدالت عامل عزت، وحدت و امنیت و آسایش مردم خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها