امام جمعه خاش:

پدافند یک‌پارچه هوایی کشور آماده مقابله با تهدیدات است

حجت‌الاسلام «غلامرضا دهقان» گفت: پدافند یکپارچه هوایی کشور با برخورداری از تجهیزات نوین و پیشرفته لجستیکی، آماده مقابله با تهدیدات دشمنان است.
کد خبر: ۳۵۱۱۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱ - 21June 2019

پدافند یکپارچه هوایی کشور آماده مقابله با تهدیدات دشمنان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، حجت‌الاسلام «غلامرضا دهقان» امام جمعه شهرستان خاش، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر، اظهار داشت: نیرو‌های مسلح ایران با تجهیزات و امکانات لازم در مرز‌های زمینی، هوایی و دریایی، آماده مقابله با تهدیدات دشمنان هستند و به دشمنان اجازه لحظه درنگ و فکر کردن برای ضربه زدن به اهداف کشور را نمی‌دهند.

وی با گرامی‌داشت مناسبت‌های هفته به وقایع کور تروریستی از سوی منافقان در سال‌های نخستین تشکیل انقلاب اسلامی و وقوع جنگ تحمیلی اشاره و بیان کرد: مجروح شدن مقام معظم رهبری که در سال‌های نخستین انقلاب رییس جمهور کشور بوده‌اند و به شهادت رسیدن آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش در حوادث کور تروریستی، سندی از مظلومیت ایران بوده که همواره مورد ظلم و تجاوز دشمنان استکباری و عوامل دست‌نشانده‌شان قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام دهقان با گرامی‌داشت هفته قوه قضاییه بیان کرد: مقابله با مجرمان و عوامل فساد و ناامنی در کشور از سوی دستگاه قضایی اقتدار و عظمت کشور را به نمایش می‌گذارد؛ لذا اقدامات اصلاحی اخیر در قوه قضاییه از سوی آیت‌الله رئیسی قابل تقدیر است.

وی همچنین با اشاره به تغییرات گسترده در سطح فرمانداری‌های استان، اظهار داشت: انتصاب نیرو‌های شایسته و توانمند و پاک‌دست در مدیریت‌های کلان شهر‌های استان به بهبود امور و ارائه خدمات شایسته به مردم کمک می‌کند.

مولوی «محمدعلی شهنوازی» گفت: تلاش برای حل مشکلات حوزه تامین آب شرب و مقابله با معضلات بیکاری و گرانی و مباحث اقتصادی از خواسته‌های مهم مردم منطقه است که امیدواریم در دولت برای رفع آن‌ها تدبیر و برنامه‌ریزی شود.

وی افزود: در کشور سرمایه‌های ارزشمندی وجود دارد که می‌توان از آن‌ها برای رفع مشکلات مردم بهره برد و با استفاده از ظرفیت‌های در اختیار باید تلاش شود درد‌های مردم تسکین یابد و نیاز‌های اقشار جامعه با سهولت و آسانی تامین شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار