امام جمعه یزد:

انهدام پهپاد جاسوسی آمریکا، نشانه اقتدار انقلاب اسلامی است

آیت‎الله «محمدرضا ناصری‌یزدی» انهدام پهپاد جاسوسی آمریکا را یکی از اقدامات موثر و مقتدرانه انقلاب اسلامی در چند روز اخیر دانست و گفت: در ادامه این دستاوردهای سیاسی، ملت و مسئولان هم باید در درون کشور با تقویت وحدت و همبستگی، اقتدار ایران را به رخ دشمنان و جهانیان بکشند.
کد خبر: ۳۵۱۱۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸ - 21June 2019

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، آیت‎الله «محمدرضا ناصری‌یزدی» امام جمعه یزد، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر، با بیان این‌که افراد در جامعه اسلامی باید در تربیت فرزندان خود فکر کردن و تعهد رفتاری را نهادینه کنند، اظهار داشت: والدین باید در پیشرد امور و تربیت فرزندان خود توصیه‌های مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) را ملاک عمل قرار دهند.

وی با اشاره نقش انقلاب اسلامی در ترویج ارزش‌های معنوی و انسانی، افزود: آزادگی مبنای ارزش‌های اسلامی انقلاب است.

امام جمعه یزد با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران قانون سلطه استکبار جهانی را برهم زده است، گفت: ترویج بندگی خداوند و ایستادگی در برابر ظالم ملاک عمل در معیارهای انقلاب ایران است.

ناصری یزدی با اشاره به توطئه‌‎های شوم و جنایات استکبار در کشورهای مسلمان نظیر سوریه و عراق، تصریح کرد: اگر ایران نبود، امروز تمام ارزش‌های دینی و انسانی مسلمان سوری و عراقی از بین رفته بود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان این‌که ایران با هیچ کشوری جنگ ندارد، بیان کرد: ما با هیچ نظامی سرجنگ نداریم؛ ولی با ملاک قرار دادن ارزش‌های دین مبین اسلامی، با شدت و جدیت در برابر زورگویی مستکبران ایستادگی می‌کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت برخورد قاطعانه مقام معظم رهبری در برابر نخست‌وزیر ژاپن، خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب به درستی پیام رییس جمهور آمریکا را قابل دریافت و پاسخ نداست و این دقیقا توصیه حق تعالی به جامعه اسلامی در برابر مستکبران است.

امام جمعه یزد انهدام پهپاد جاسوسی آمریکا را از دیگر اقدامات موثر و مقتدرانه انقلاب اسلامی در چند روز اخیر دانست و بیان کرد: در ادامه این دستاوردهای سیاسی، ملت و مسئولان ایران اسلامی هم باید در درون کشور با تقویت وحدت و همبستگی اقتدار ایران را به رخ دشمنان و جهانیان بکشند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد مقابله با گران‌فروشی، رانت‌خواری و فساد اقتصادی را از جمله بایدهای اجرایی توسط دولت‌مردان دانست و تأکید کرد: پیروی از مقام معظم رهبری تنها راه توسعه و پیشرفت کشور در تمام امور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار