امام جمعه اراک:

ملت ایران اجازه نخواهند داد کسی به خاک کشورش تعرض کند

آیت‌الله «قربان‌علی دری نجف‌آبادی» گفت: ملت بیدار و همیشه در صحنه ایران اجازه نخواهند داد کسی به خاک کشورش تعرض کند.
کد خبر: ۳۵۱۱۱۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶ - 21June 2019

ملت بیدار ایران اجازه نخواهند داد کسی به خاک کشور تعرض کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان مرکزی، آیت‌الله «قربان‌علی دری نجف‌آبادی» امام جمعه اراک، امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهر، با اشاره به این‌که تقوا عامل معرفت و علم و حکمت است و هرکس تقوای الهی پیشه کند، خدا برای او راه نجات قرار می‌دهد، اظهار داشت: انسانی که تقوا پیشه کند، خداوند به او نور می‌دهد و با وجود تقوا، قلب انسان آماده تفضلات خداوند می‌شود.

امام جمعه اراک با اشاره به کشف شبکه جاسوسی آمریکا توسط سربازان گمنام امام زمان و ساقط کردن پهپاد ۱۲۰ میلیون دلاری آمریکا در آب‌های ایران به دست سپاه، گفت: این اقدام کار بسیار بزرگی بود که سپاه پاسداران آن را انجام داد و بار دیگر اقتدار سپاه به رخ آمریکایی‌ها کشیده شد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به این‌که دشمن بار دیگر سیلی محکمی از سپاه خورد، بیان داشت: ایران، سرزمین شیران و سرزمین خمینی کبیر است و ملت بیدار و همیشه در صحنه ایران اجازه نخواهند داد که کسی به خاک کشور تعرض کند.

امام جمعه اراک افزود: ملت ایران در دفاع از منافع ملی و اقتدار ملی پشت و پناه مقام معظم رهبری در همه عرصه‌ها حاضر بوده و گوش به فرمان رهبری هستند.

وی بیان کرد: رییس جمهور آمریکا باید چشم و گوشش را باز کند و بداند ایران کشوری نیست که آمریکا هر غلطی دلش خواست بتواند در این کشور انجام دهد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با بیان این‌که تقابل با جریان باعظمت اسلامی و ولایی ایران، کاری عبث و بیهوده است، گفت: ایران توانمندی‌ها و قابلیت‌های بسیاری دارد که بهتر است آمریکا به جای دشمنی بی‌نتیجه با ایران، به فکر شناسایی و شناخت هرچه بیشتر این توانایی‌ها باشد.

وی تصریح کرد: امروز در شرایط اقتصادی سختی به سر می‌بریم که اصناف باید با مردم مدارا و از فروش دور از انصاف اجناس خود به مردم خودداری کنند.

امام جمعه اراک همچنین بر لزوم مبارزه دستگاه‌های امنیتی و انتظامی با بی‌ند و باری و بدحجابی تاکید کرد و گفت: در جامعه اسلامی همه باید حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله) را الگوی خود قرار دهند.

گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و شهدای استان مرکزی از جمله شهید «چمران»، «هاشمی سنجانی»، «صادقی» و «دانش آشتیانی» از دیگر محور‌های سخنرانی خطیب جمعه اراک بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار