رئیس‌کل دادگستری لرستان:

قوه قضاییه در خط مقدم مبارزه و معرفی چهره دشمنان داخلی قرار دارد

جعفر بدری گفت: قوه قضائیه تمام تلاش خود را کرده تا جبهه دشمنان داخلی کشور را معرفی و جلوی پیشرفت این جریان خطرناک را بگیرد.
کد خبر: ۳۵۱۱۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳ - 21June 2019

قوه قضاییه در خط مقدم مبارزه و معرفی چهره دشمنان داخلی قرار دارد

به گزارش  دفاع‌پرس از خرم آباد، «جعفر بدری» رئیس‌کل دادگستری لرستان امروز در سخنرانی پیش از خطبه‎های نماز جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب انواع دشمنی‌ها از خارج و داخل با انقلاب شکل گرفت، اظهار داشت: در داخل عده‌ای از اشخاص کوتاه فکر که تحت تأثیر تفکرات القایی بودند شروع کردند به توطئه علیه ملت ایران و ترورهایی را صورت دادند.

وی با بیان اینکه ما در حال حاضر با دو دشمن درگیر هستیم و در دو جبهه مشغول نبردیم، تصریح کرد: یکی جبهه دشمن خارجی است که نیروهای مسلح ایران و سپاه پاسداران و ارتش در آن آب‌های گرم خلیج فارس به جان فشانی و دفاع از مرزهای کشور اقدام می‌کنند؛ جبهه دیگر جبهه داخلی است، جبهه داخلی دشمنان نظام و انقلاب از زمان پیروزی انقلاب تاکنون فعالیت داشته است.

رئیس کل دادگستری لرستان تصریح کرد: شناخت دشمن خارجی آسان است اما شناخت دشمن در جبهه داخلی بسیار دشوار است.

بدری با اشاره به اینکه بیشترین ضربه را در طول این ۴۰ سال از جبهه داخلی خوردیم، کسانی که با ظاهر انقلابی و دین داری آمدند و بعد از فرصت‌ها استفاده کردند تا ضربه‌ای به نظام وارد کنند، ادامه داد: نمونه مصداق این حرکت را در سال ۶۰ ملاحظه کردیم که عده زیادی از خدمتگزاران نظام را به واسطه ترورها از دست دادیم.

وی با بیان اینکه جریان نفاق همیشه بوده و در هر شرایطی از صدر اسلام تاکنون وجود داشته و گاهی شناخت این جریان بسیار سخت است، تصریح کرد: در خط مقدم مبارزه با دشمن خارجی نیروهای مسلح قرار دارند و در خط مقدم مبارزه با جریان دشمن داخلی دستگاه‌های انتظامی و امنیتی و قوه قضائیه قرار دارد.

رئیس کل دادگستری لرستان با تاکید بر اینکه قوه قضائیه تمام تلاش خود را می کند تا این جبهه را در داخل کشور معرفی کرده و جلوی پیشرفت این جریان خطرناک را بگیرد و چهره آنها را به مردم معرفی کند، افزود: فضاسازی هایی علیه قوه قضائیه ممکن است صورت بگیرد اما بدانید قوه قضاییه و دادگستری در مقابل این فضاسازی ها عقب نشینی نخواهد کرد.

بدری با اشاره به اینکه یکی از این جریان های خطرناک جریان فسادی است که در دستگاه‌های دولتی شکل گرفته است و شناسایی آن نیاز به مهارت دارد، اظهار داشت: در ماه های اخیر تلاش بسیاری در استان کرده ایم، برخی از این جریان ها شناسایی و برای آنها تشکیل پرونده شده است.

وی یادآور شد: امروز فساد در هر کشوری یکی از موانع اصلی توسعه و پیشرفت است. باید تمام تلاش را متمرکز کنیم تا این جریان فساد را شناسایی و قلع و قمع کنیم.

رئیس کل دادگستری لرستان با تاکید بر اینکه موفقیت های زیادی در شناسایی جریان فساد در لرستان و برخورد با آنها داشته ایم، افزود: الان هم نمونه ها و مصدایقی داریم که با کمک دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی برخی از جریان ها را شناسایی و پرونده تشکیل شده و عده‌ای را هم بازداشت کرده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار