امام جمعه بروجرد:

موضع‌گیری رهبر انقلاب اسلامی ترامپ را در مقابل دنیا تحقیر کرد

حجت‌الاسلام سید علی موسوی گفت: در حالی که آمریکا برای مذاکره دست به دامان ژاپن شده بود اما موضع‌گیری رهبر انقلاب اسلامی ترامپ را در مقابل دنیا تحقیر کرد.
کد خبر: ۳۵۱۱۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳ - 21June 2019

موضع گیری مقام معظم رهبری ترامپ را در مقابل دنیا تحقیر کرد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید علی حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به نابودی پهپاد آمریکایی توسط سبز پوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: هدف قرار دادن پهپاد گران‌قیمت آمریکا توسط ایران، توسط یک سامانه موشکی معمولی بود که در سال 93 رونمایی شده است.

 وی با اشاره به اینکه در طی 40 سال انقلاب اسلامی دشمان انواع توطئه ها را برای براندازی این نظام مردمی و دینی بکار بردند، افزود: به یاری خدا ایران روزبه‌روز با پیشرفت‌هایی همراه است به‌ طوری‌ که هم‌اکنون سامانه‌های موشکی پیشرفته‌تری دارد که هم‌زمان چندین هدف را مورد حمله قرار می‌دهد.

حجت الاسلام سید علی حسینی(ع)  با بیان اینکه ملت ایران با مقاومت در برابر دشمان راه خود را پیش می‌برد، گفت: مقاومت سیره اهل‌بیت (ع)، دستور قرآن، امام (ره) و رهبری است و مقاومت به معنی تسلیم نشدن در برابر دشمن و از آموزه‌های اسلام است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه مقاومت ایران درس‌ها و پیام‌های مهمی را به همه داده است، افزود: آمریکا در ابتدا 12 شرط برای مذاکره داشت ولی با توجه به مقاومت ایران خواستار مذاکره بدون پیش‌شرط شده است و این تا جایی است که هم‌اکنون برای مذاکره دست به دامان ژاپن و سایر کشورها شده ولی جوابی نگرفته است.

وی با تأکید بر اینکه موضع‌گیری مقام معظم رهبری در دیدار با نخست وزیر ژاپن ترامپ را در مقابل دنیا تحقیر کرد، گفت: امروز مقاومت یمن آمریکا را متزلزل کرده و عربستان را زمین‌گیر کرده است و اگر عربستان فرودگاه یمن را مورد حمله قرار دهد، یمن نیز فرودگاه عربستان را مورد هدف قرار می‌دهد که این مقاومت اسلامی است و در برابر دشمن ایستاده‌اند.

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به فرارسیدن هفته قوه قضائیه، بیان کرد : حجت الاسلام رئیسی به عنوان مسئول جدید قوه قضائیه به‌صورت جدی مبارزه با فساد و دانه‌درشت‌ها را در دستور کار قرار داده و مردم نیز از اقدامات وی در راستای مبارزه با اختلاس و فساد مالی پشتیبانی می‌کنند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به آغاز هفته مبارزه با قاچاق مواد مخدر ادامه داد: دشمنان در کنار مرزهای ایران به افغانستان اجازه می‌دهند تا با کشت مواد مخدر این آفت خانمان‌سوز را در منطقه گسترش دهد و این در حالی است که نیروی انتظامی شهدای بسیاری را در مرزها در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر تقدیم کرده است.

وی گفت: اگر همه کشورها مانند ایران به مبارزه با قاچاق مواد مخدر اقدام کنند، این بلای خانمان‌سوز ریشه‌کن خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها