نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌ غربی:

انهدام پهپاد آمریکایی بار دیگر اقتدار نظام اسلامی را نشان داد

حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی گفت: انهدام هواپیمای جاسوسی آمریکا توسط نیروهای انقلابی سپاه پاسداران بار دیگر اقتدار نظام اسلامی را نشان داد.
کد خبر: ۳۵۱۱۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳ - 21June 2019

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‎الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‎های نماز جمعه این هفته ارومیه، اظهار داشت: انهدام هواپیمای جاسوسی آمریکا توسط نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقطه قوت و عزت کشور است.

وی افزود: نیروهای آماده، بصیر و در صحنه انقلاب اسلامی با این برخورد نشان دادند که اقتدار ایران اسلامی کاهش یافتنی نیست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی عنوان کرد: پیمان شکنی آمریکا برای همه اثبات شده و باید در برابر این رفتارهای آن‌ها با اقداماتی نظیر همین هواپیمای جاسوسی برخورد سخت شود.

وی ادامه داد: به پشتوانه این اقتدار نظامی، کسی به فکر تعدی به خاک ایران اسلامی نمی‌افتد چراکه نیروهای انقلابی و آماده نعمت الهی برای کشورمان هستند.

حجت‌الاسلام قریشی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به پنج تیر سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر، ابراز داشت: یکی از توطئه های دشمنان و استعمارگران در ایران ترویج مواد مخدر است که بزرگترین ضربه را وارد می‌کند.

وی گفت: اقدامات نادرست ناصرالدین شاه قاجار و به خصوص در دوران پهلوی باعث رشد روزافزون خرید و فروش و استعلام مواد مخدر شد. پس از انقلاب اسلامی مراحل مبارزه با مواد مخدر آغاز شده و با ۴ هزار شهید در این راه پرچمدار هستیم.

امام جمعه ارومیه در این خصوص تاکید کرد: موضوع مواد مخدر مساله بسیار بزرگی است که باید مدنظر باشد. یکی از آسیب‌های جدی در جوامع امروزی است و باید فکری به این وضعیت شود.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۵۰ درصد زندانیان متاثر از موضوع مواد مخدر هستند. باید مسولان نسبت به این قضیه ورود جدی داشته و برخورد مناسبی کنند.

حجت‌الاسلام قریشی اذعان داشت: نهادهای دولتی و عموم مردم باید مقابله با مواد مخدر را جدی بگیرند چراکه یکی از زمینه‌های اصلی تضعیف نظام برای دشمنان محسوب می‌شود. بر همین اساس ورود جدی و با قوت برای مبارزه با مواد مخدر لازم است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌ غربی، ضمن تقدیر از قوه قضائیه و اشاره به  اصلاحات ایجاد شده در این قوه، برخورد با مفسدین و نیز اقدامات بارز این قوه در برخورد با مفاسد موجود را جزو اقدامات انقلابی دانست.

وی همچنین به موضوع تشکیل وزارت بازرگانی اشاره و عنوان کرد: موضوع تشکیل وزارت بازرگانی که توسط رئیس جمهور در محضر رهبری بیان شد، حتما باید بررسی و نتیجه معقول به دست آید.

حجت‌الاسلام قریشی، تاثیر تشکیل این وزارت بر اوضاع بازار را مهم‌ترین بخش مورد نیاز برای بررسی نمایندگان دانست و گفت: اگر این موضوع به نفع بازار باشد حتما تصویب شود ولی نمایندگان بررسی دقیق داشته باشند.

وی، در زمینه بررسی لوایح مرتبط با FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام هم بیان داشت: در بحث بررسی fatf در مجمع که خود روسای قوا نیز در آن حاضر هستند، باید دقت کافی شود. همانند برجام نباید بدون دقت و تفکر تصویب شود و مشکلات بعدی را داشته باشیم.


انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار