فرمانده سپاه امام علی (ع) قم :

جبهه مقاومت تا پشت دیوار‌های اسراییل پیش رفته است

سردار محمدتقی شاهچراغی گفت: انقلاب اسلامی در تمامی جبهه‌ها در تقابل با مستکبران پیروز بوده و جبهه مقاومت امروز پشت دیوار‌های اسرائیل قرار گرفته است.
کد خبر: ۳۵۱۱۲۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴ - 21June 2019

جبهه مقاومت تا پشت دیوار‌های اسراییل پیش رفته استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، سردار «سیدمحمدتقی شاهچراغی» فرمانده سپاه قم در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز قم اظهار داشت: ایران اسلامی با وجود همه تهدید‌ها و تحریم‌ها درگیر هیچ جنگی نمی‌شود و اجازه هیچگونه تعرضی را نخواهد داد و ما امروز وضعیت خوبی در داخل و خارج از مرز‌ها داریم.

وی افزود: انقلاب اسلامی در تمامی جبهه‌ها در تقابل با مستکبران پیروز بوده و جبهه مقاومت امروز تا پشت دیوار‌های اسرائیل پیش رفته است.

شاهچراغی ادامه داد: در عراق شیعه و اهل سنت به انقلاب اسلامی چشم دوخته‌اند و حتی ترامپ با این همه هزینه آمریکا در منطقه، جرأت ندارد به صورت رسمی به این کشور سفر کند.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) با اشاره به مقاومت مردم مظلوم یمن در برابر قدرت‌های جهان و از میان رفتن زیرساخت‌های این کشور، خاطرنشان کرد: امروز آمریکا و عربستان اذعان دارند که در باتلاق یمن گیر افتاده‌اند و رژیم صهیونیستی جرأت نمی‌کند یک نیرو از خط مرزی لبنان عبور دهد.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای برهم زدن فضای روانی و جلوگیری از ورود دارو و کالا‌های اساسی به کشورمان گفت: تنها راه مقابله با آمریکا و زورگویان، اقتصاد مقاومتی است و مردم باید الگوی مصرف خود را اصلاح کرده و مسؤولان باید برای تأمین نیاز‌های مردم و معیشت جامعه تلاش کنند.

شاهچراغی مذاکره با آمریکا در این مقطع زمانی را به معنای تسلیم و پذیرش شکست عنوان کرد و افزود: امروز باید برای شکست دادن مستکبران غربی، روح مقاومت و ایستادگی را در جامعه تقویت کرده و با پیروی از رهبر معظم انقلاب، توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

وی همچنین معضل بدحجابی و کشف حجاب در فضای عمومی و مجازی را مورد توجه قرار داد و گفت: با بررسی شرایط به خوبی تلاش و برنامه ریزی دشمنان برای تخریب جلوه‌های فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی را درک می‌کنیم.

فرمانده سپاه استان قم در پایان بر ضرورت بهره مندی از همه ظرفیت‌ها و توانمندی دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی برای ارتقاء و بهبود وضعیت فرهنگی در جامعه تأکید کرد و گفت: اگر آحاد جامعه به ویژه مسؤولان امر به وظایف و تکالیف خود به خوبی عمل کنند، امیدواریم شرایط بسیار بهبود یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار