موسوی در واکنش به «هوک»:

ایران دیپلماسی را با دیپلماسی و جنگ را با دفاع پاسخ می‌دهد

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، گفت: ملت ایران دیپلماسی را با دیپلماسی، احترام را با احترام و جنگ را با دفاع جانانه پاسخ می‌دهد.
کد خبر: ۳۵۱۱۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸ - 21June 2019

ایران دیپلماسی را با دیپلماسی و جنگ را با دفاع پاسخ می‌دهدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‎پرس، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات اخیر «برایان هوک»، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران مبنی بر اینکه ایران باید به دیپلماسی ما با دیپلماسی پاسخ دهد نه با اقدام نظامی، اظهار داشت: آقای هوک! آیا سال‌ها جنگ و تروریسم اقتصادی تحمیلی به ملت ایران و نقض عهدها و قطعنامه‌ها را «دیپلماسی» می‌خوانید؟!.

ملت ایران دیپلماسی را با دیپلماسی، احترام را با احترام و جنگ را با دفاع جانانه پاسخ می‌دهد.

به گزارش دفاع‎پرس، «برایان هوک» مسئول گروه ویژه اقدام ایران در وزارت امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه در نشست استماع کنگره این کشور اعلام کرد آمریکا به دنبال این است که به یک توافق جامع با ایران دست پیدا کند.

هوک در خصوص ویژگی‌های این توافق جامع از نظر آمریکا افزود: «توافق با ایران باید مسائل هسته‌ای و موشکی، حمایت ایران از تروریسم و بازداشت خودسرانه [شهروندان آمریکایی] را در بر گیرد.»

وی در ادامه با تأکید بر اینکه سیاست فشار حداکثری آمریکا علیه ایران ادامه خواهد یافت، مدعی شد: «هدف آمریکا از اعمال فشار بر ایران تغییر رفتار این کشور است. از زمانی که تحریم‌ها علیه ایران دوباره آغاز شده، بودجه نظامی این کشور کاهش یافته است.»

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها