من جانم را برای ولایت‌ فقیه و رهبرم می‌دهم/ نوکر سیدالشهدا به راه شهدا خیانت نمی‌کند

مداح جوان کشورمان گفت: من در زمان حیاتم می‌گویم، همه بشنوید، من عاشق رهبرم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای هستم و دنبال رضایت سیدالشهدا هستم.
کد خبر: ۳۵۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۵ - 01December 2014

من جانم را برای ولایت‌ فقیه و رهبرم می‌دهم/ نوکر سیدالشهدا به راه شهدا خیانت نمی‌کند

به گزارش دفاع پرس، جواد مقدم، مداح جوانی است که هرازگاهی شایعاتی دربارهاش مطرح میشود. چندی پیش بود که یک فایل صوتی از او منتشر شد و عدهای با شنیدن آن، تصور کردند که جواد مقدم حرفهایی علیه ولایت فقیه بر زبان آورده است. اما این ذاکر جوان، با صراحت اعلام کرد که به هیچ وجه چنین منظوری نداشته و همواره خودش را سرباز ولایت فقیه میداند.

هر چند که میتوان انتقاداتی به روشها و گفتارهای مقدم و بسیاری از ذاکران شناخته شده دیگر داشت، اما قرار دادن او در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی، هدفی است که توسط جریانهای خاص که به دنبال نفوذ در هیاتها هستند دنبال میشود. جریانهایی که در چند ماه اخیر سعی داشتند با پرداخت مبالغ سنگین به جواد مقدم، او را مصادره کنند که خوشبختانه ناکام ماندند. جواد مقدم تصمیم گرفت خودش به این شایعات پاسخ دهد و با صراحت ارادت خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری را اعلام کند تا جای هیچ تفسیر دیگری باقی نماند. این حرفهای جواد مقدم آب پاکی را روی دست شایعهسازان و موجسواران این جریان میریزد. عقیق لازم دانست تا این سخنان را برای حفظ وحدت هیئات انقلابی منتشر کند:

بنده مدتی پیش صحبتهایی در جلسهای در تهران داشتم که عدهای قصد داشتند با جوسازی آنها را مقابل ولایت فقیه قرار دهند. به همین دلیل تصمیم گرفتم این نکتهها را بیان کنم تا دیگر کسی آب به آسیاب دشمن نریزد. من نوکر امام حسین هستم و پای ولایت فقیه جانم را هم می دهم. پای رهبرم ایستادهام. پای نظام هم می ایستم و هیچ کس نمیتواند این رشته را پاره کند.

الان مدتی است که برخی جریانها میخواهند نوکران امام حسین را خراب کنند و به هر بهانهای را آنها را مقابل رهبری عزیز قرار دهند، اما این کلکها قدیمی شده است. در مورد سید جواد ذاکر این حرفها را میزدند تا آنکه سید جواد صحبت کرد و گفت من ولایت فقیهی هستم. حالا من میخواهم حرفهایم را بزنم و به کسی اجازه برداشت ندهم. همه شایعهسازان بدانند؛ جواد مقدم ولایتفقیهی است و ولایت فقیهی میماند. منظورم از ولی فقیه رهبرمان است که پرچمدار این انقلاب است. من پای خون شهدا و رهبر و امام و انقلاب میایستم و اگر گاهی اوقات از برخی اتفاقات انتقاد میکنیم، برای آن است که مسائلی را میبینیم که اتفاقا دل رهبرمان را هم خون میکند. مگر حضرت آقا کم تذکر میدهند؟ چرا آنهایی که وظیفه دارند به حرفهای ایشان گوش نمیدهند؟ اگر ما به ربا و رشوه و اختلاس هجمه میکنیم، به دلیل آن است که عاشق انقلابیم و میخواهیم شاهد این اتفاقات نباشیم، آن وقت میخواهید با این حرفها ما را مقابل ولایتفقیه قرار دهید؟ ما از این ناراحتیم که رهبرمان از برخی کارها خون دل میخورد. کسی که یک تنه ایستاده و این کشور را مدیریت میکند. شخصی که در بهترین نقطه های تهران خانه های ویلایی چند میلیاردی می سازد چه ربطی به رهبر دارد؟ چرا انتقاد به این افراد را مقابله با نظام تلقی میکنید؟ هر چقدر هم میگوییم ما منظورمان افراد دیگری است که دل رهبر را خون کردهاند، کسی گوشش بدهکار نیست. می خواهند مردم و مداحان و شیعیان را به جان هم بیندازند. بعضیها زندگیشان از راه اختلاف افکنی میگذرد. میخواهند شیعه و سنی را به جان هم بیندازند، بین شیعه و شیعه، سنی و سنی، عرب و عجم، مداح و نظام و خلاصه هر کس که میتوانند فتنهای ایجاد کنند.

کور خواندهاند کسانی که فکر می کنند میتوانند اینگونه ما را در مقابل نظام مقدس و رهبر عزیزمان قرار دهند، ما اگر انتقادی هم می کنیم بنا به فرمایش آقاست که فرمودند اگر انتقادی دارید بگویید. خودشان هم بارها در این باره تذکر دادهاند، مداحان بزرگتر از من هم فرمودهاند.

من اگر گفتم حضرت آیتالله! منظورم به آنهایی است که عکس من را با فتوشاپ کنار عکس فلان آقا گذاشتهاند و بعد هم شایعه کردند جواد مقدم حامی فلان مرجع و فلان آدم است. من را به آدمهایی وصل کردند که قصد داشتند با وعده پول و وام و زمین و حسینیه، من را حامی خودشان کنند. مگر منی که خودم را نوکر سیدالشهدا میدانم، میتوانم به راه شهدا خیانت کنم؟ من جانم را برای رهبرم میدهم. باور کنید امروز، اروپاییها و آمریکاییها هم فهمیدهاند که هر چه آقا میگوید درست است، مگر میشود ما که زیر سایه رهبری ایشان هستیم، رهبرمان را قبول نداشته باشیم؟ مردم ساده زیستی و درایت رهبرشان را میبینند، چطور میشود به این رهبر پشت کرد؟ به ما میگویند بهترین حسینیه را در بهترین نقطه تهران به شما میدهیم، فقط از فلان آقا حمایت کن، اما من تنها عکس کسی را به سینه میزنم که شهدا به سینه داشتند. من عکس کسی را پشت سرم میگذارم که شهدا برایش خون دادند، من زیر پرچمی سینه میزنم که عطر شهدا داشته باشد. جواد مقدم ولایت فقیهی بوده و خواهد ماند و این را مایه افتخار خودش میداند. خدا را شکر با تمام مشکلات مملکتمان دست امام زمان است، روزی یکی از مسئولان طراز اول کشور به من گفت که بزرگتریم افتخارم را روضه خوانی برای امام حسین می دانم. خدا را شکر از این مسئولان هنوز در کشور ما هستند و باید خدا را شکر کنیم که در چنین کشوری زندگی میکنیم.

در چنین شرایطی برخی از افرادی که خودشان کارنامه سیاهی دارند به من میگویند ضد ولایت فقیه! من که میگویم جانم را، زندگیام را، اصلا همه چیزم را فدای ولایت فقیه میکنم. ما ضد ولایت فقیه هستیم؟ کور خواندهاید! سید جواد ذاکر وقتی از دنیا رفت، همه فهمیدند که عاشق این نظام بود، ولی من در زمان حیاتم میگویم، همه بشونید، من عاشق رهبرم حضرت آیتالله خامنهای هستم. من دنبال رضایت سیدالشهدا هستم و این حرفها را میگویم، به عدهای هم گفتهام که دیگر من را دعوت نکنید، چون نمیتوانم پا روی اعتقاداتم بگذارم. اگر روز قیامت شهدا جلوی من را بگیرند، میگویم که من ایستادم، به اندازه توانم، هر چند که خیلیها نایستادند. خداوند ان شاءالله به حق مهدی فاطمه رهبر عزیزمان را حفظ کند.

 

منبع: عقیق

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار