سرلشکر موسوی در دیدار فرمانده انتظامی استان اصفهان:

آمادگی ارتش برای همکاری با مرزبانان ناجا/ هیچ دشمنی جرأت دست‌اندازی به مرزهای ایران را ندارد

فرمانده کل ارتش گفت: امروز شرایط امنیتی بسیار خوبی در مرز‌های کشور حاکم است و با حضور مقتدرانه نیرو‌های مسلح هیچ دشمن متجاوزی جرأت دست‌اندازی به آب و خاک ایران اسلامی را نخواهد داشت.
کد خبر: ۳۵۱۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵ - 22June 2019

با وجود نیروهای مسلح مقتدر هیچ دشمن متجاوزی جرأت دست اندازی به آب و خاک ایران را نداردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش در دیدار با سردار «مهدی معصوم‌‌بیگی» فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: نیروی انتظامی نعمتی بزرگ برای امنیت کشور است و همه ما به وجود این نیرو افتخار می‌کنیم و قدردان زحمات شبانه روزی این عزیزان هستیم؛ چرا که با تلاش و زحمات آن‌ها و دیگر نیرو‌های مسلح امروز کشور ما از هر زمانی در شرایط امنیتی بالایی قرار دارد.

وی در خصوص تعامل ارتش و ناجا نیز اظهار داشت: ارتش و نیروی انتظامی در تمامی زمینه‌ها و عرصه‌ها به خصوص در مناطقی که با هم ماموریت مشترک دارند، دارای هم‌افزایی، همدلی و تعامل بسیار بالایی هستند.

فرمانده کل ارتش، سردار اشتری را فرمانده‌ای مخلص، ولایی، هوشمند، مدیر و مدبر دانست و گفت: ارتباط ما با فرمانده ناجا یک ارتباط برادرانه و صمیمی است و خداوند را هم شاکریم که چنین شخص لایقی فرماندهی نیروی انتظامی را برعهده دارد.

وی در ادامه به همکاری‌های مشترک نیروی انتظامی و ارتش برای حفاظت و حراست از مرز‌های کشور اشاره کرد و گفت: امروز بیشتر مرز‌های شرقی و غربی کشور ما در دست مرزبانی ناجا قرار دارد و این عزیزان با رشادت‌ها و جانفشانی‌های خود از مرز‌ها مراقبت می‌کنند که جا دارد از زحمات آنان هم تقدیر و تشکر ویژه داشته باشم و بر روان پاک شهدای مرزبان ناجا نیز درود می‌فرستم.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه هر جا که نیاز باشد، آماده همکاری با مرزبانان نیروی انتظامی و کمک به آن‌ها هستیم، تصریح کرد: با هوشیاری تمامی نیرو‌های مسلح از سپاه و ارتش گرفته تا نیروی انتظامی هیچ خطری مرز‌های ما را تهدید نمی‌کند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز شرایط امنیتی بسیار خوبی در مرز‌های کشور حاکم است و با حضور مقتدرانه نیرو‌های مسلح هیچ دشمنی جرأت دست اندازی به آب و خاک ایران اسلامی را نخواهد داشت.

وی در خصوص اقدامات و برنامه‌های مشترک با نیروی انتظامی برای مقابله و جلوگیری از تحرکات اشرار و گروه‌های تروریستی در مرز‌ها افزود: در همین زمینه هم برادران ما در سپاه و ارتش و هم نیروی انتظامی توانسته‌اند به خوبی و در سریع‌ترین زمان اقدامات خرابکارانه در مرز‌ها را شناسایی و خنثی کنند که این نشان‌دهنده قدرت و اقتدار نیرو‌های مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

سرلشکر موسوی در پایان با گرامی‎داشت یاد و خاطره شهدای مرزبانی ناجا خاطرنشان کرد: راه این شهدا ادامه دارد. ما تا آخرین نفس از مرز‌های کشور حفاظت و حراست می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم دشمنان امنیت کشور ما را به هم بریزند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها