در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

انتقال تجربیات ایران به سایر کشورها در زمینه مقابله با حوادث ناشی از جنگ

رئیس بیمارستان ۵۰۵ ارتش گفت: در طول سال‌ها مقابله با حوادث طبیعی و همچنین حوادث مربوط به دوران دفاع مقدس، تجارب ارزنده‌ای به دست آورده‌ایم که می‌تواند در اختیار سایر ملل قرار گیرد.
کد خبر: ۳۵۱۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۰ - 23June 2019

در حوزه در مان رفع اختلالات روانی از تجربهدکتر «وحید دنیوی» رئیس بیمارستان ۵۰۵ ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‎پرس، با اشاره به اهمیت برگزاری همایش بین المللی «سندروم استرس پس از ضایعه» اظهار داشت: این همایش بین‌المللی دستاورد‌های علمی بسیاری داشت و دانش ایران اسلامی را در حوزه ارتقای سلامت روانی افزایش داد.

وی افزود: در این همایش بین‌المللی به بررسی اختلالات و آسیب‌های روانی، نحوه درمان و به‌روزرسانی علم روان‌پزشکی و دست‌یابی به راه‌های مقابله با بیماری‌های روحی ناشی از استرس پس از بلایای طبیعی و سانحه پرداخته شد.

رئیس بیمارستان ۵۰۵ ارتش با اشاره به اینکه ایران جزو ۱۰ کشور حادثه‌خیز دنیا محسوب می‌شود، گفت: تاکنون تجارب ارزنده‌ای را در این رابطه و در طول سال‌ها مقابله با حوادث طبیعی و همچنین حوادث مربوط به دوران دفاع مقدس به دست آورده‌ایم که سبب شکل‌گیری دانش و علم و اطلاعات طبقه‌بندی شده‌ای، شده است و می‌تواند در این‌گونه مجامع ارائه شود و در اختیار سایر ملل قرار گیرد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها