مومنی به دفاع‌پرس خبر داد؛

افزایش لابراتوار تولید هروئین و شیشه در افغانستان

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر در خصوص افزایش قاچاق مواد مخدر شیشه از افغانستان به ایران گفت: با توجه به حضور نیرو‌های خارجی در افغانستان، متأسفانه شاهد افزایش لابراتوار تولید هروئین و شیشه با حمایت قدرت‌های فرامنطقه‌ای در افغانستان هستیم.
کد خبر: ۳۵۱۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۰ - 24June 2019

برگزاری کنگره شهدای مبارزه با مواد مخدر/ افزایش لابراتوار تولید هروئین و شیشه در افغانستان«اسکندر مومنی» دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه قاچاقچیان مواد مخدر در روش‌های جدیدی تلاش می‌کنند تا جوانان زیادی را وادار به مصرف مواد مخدر کنند، اظهار داشت: قاچاقچیان مواد مخدر با بسته‌بندی‌های جدید و تبلیغات مختلف سعی بر این دارند که جوانان زیادی را به این راه بکشند.

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر درباره برگزاری کنگره‌ای به منظور بزرگداشت شهدای مبارزه با مواد مخدر گفت: متولی کنگره، مشخص و مقدمات و جلساتی در این خصوص برگزار شده است.

وی درباره برنامه بهزیستی مبنی بر اینکه مسئولیت مراکز ماده 16 ترک اعتیاد به ستاد مبارزه با مواد مخدر و نیروی انتظامی واگذار شود، خاطرنشان کرد: تا زمانی که قانون اصلاح نشود، مسئولیت آن بر عهده بهزیستی است.

مومنی در خصوص افزایش قاچاق مواد مخدر شیشه از افغانستان به ایران گفت: با توجه به حضور نیرو‌های خارجی در افغانستان، متأسفانه شاهد افزایش لابراتوار تولید هروئین و شیشه با حمایت قدرت‌های فرامنطقه‌ای در افغانستان هستیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها